حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
ارائه بیش از ۸ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به متقاضیان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه
شناسه : 1221
0
در سال 1401 اتفاق افتاد : سمانیوز/عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه بیش از 8 میلیون نفرساعت آموزش‌ مهارتی در سال 1401 خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

به گزارش سمانیوز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی رایگان در مراکز دولتی استان اظهار داشت: در سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ساعت در قالب ۱۸ هزار نفر دوره آموزش در بخش دولتی ارائه شده است.

وی بیان کرد: طی این مدت میزان آموزش های ارائه شده در پادگان ها ویژه نیروهای مسلح ۶۷۰ هزار نفر ساعت بوده است که این میزان در قالب ۴ هزار و ۷۰۰ نفر دوره بوده است.

نوری افزود: همچنین در بخش آموزش به زندانیان بر اساس تفاهم نامه های منعقده ۲۰۰ هزار نفر ساعت در قالب ۱۲۹۰ نفر دوره آموزش مهارتی ارائه شده است.

عزیز نوری با اشاره به وجود ۱۸مرکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت شهری در استان افزود : در این مراکز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در ۱۱۸ کارگاه آموزش موجود با تجهیزات کامل در رشته های مختلف مهارتی ارائه شده است که بر همین اساس تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از این آموزش ها بصورت رایگان بهره مند شده اند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه درخصوص آموزش های مهارتی ارائه شده در حوزه آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد نیز بیان کرد : در سال گذشته؛ ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر ساعت در قالب ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر دوره آموزش توسط بخش خصوصی ارائه شده است.

وی با بیان این مطلب که ارائه آموزش توسط این اداره کل در دو بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۵۲ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد فعال در حرفه های مختلف مشغول ارائه خدمات مهارت آموزی به هم استانی های عزیز بودند .

عزیز نوری بیشترین آموزش های مهارتی ارائه شده در بخش خصوصی را در حوزه خدمات بیان کرد و افزود : در سال جاری اجرای دوره های آموزشی مبتنی بر نیاز بازار کار در بخش خصوصی در حوزه صنعت و کشاورزی نیز در دستور کار قرار دارد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در پایان با اشاره به این مطلب که این اداره کل آمادگی کامل جهت همکاری با دستگاه های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی استان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز را دارد افزود : در همین راستا در سال گذشته ۱۲ تفاهم نامه و همچنین ۱۲ قرارداد آموزشی با هدف اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز؛ با دستگاه های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی و شرکت های خصوصی و صنعتی منعقد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.