حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
بازدید دانش‌آموزان از مرکز شبانه روزی سالمندان شمیم مهر
  • فروردین 27, 1403 ساعت: ۸:۴۰
  • شناسه : 4393
    5
    سمانیوز، دانش‌آموزان مـدرسه شهید الماسی کرمانشاه، در معیت مدیر مدرسه و تعدادی از معلمان و همچنین کارشناسان اداره بهزیستی، به منظور پیوند نسل جدید و قدیم به بازدید از مرکز توانبخشی و مراقبتی سالمندان شمیم مهر رفتند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه،

    این برنامه در راستای اجرای یکی از مصوبات شورای سالمندان شهرستان کرمانشاه برگزار شد. این مصوبه در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ از طریق دبیرخانه سالمندان شهرستان به اداره‌کل آموزش و پرورش اعلام شد و این اداره‌کل مصوبه‌ی مذکور را به‌صورت بخشنامه به مدارس اعلام کرد که این اولین برنامه در راستای تحقق این مصوبه بوده است.

     

    انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های گروهی داوطلبانه، یکی از راه‌های جمع کردن افراد مسن و جوان گرد یکدیگر است. در این میان، نکته اصلی تغییر هنجارهای اجتماعی در ساختن روابط بین نسل‌هاست که نباید از آن غافل ماند.

     

    وقتی مسن‌ترها به بهتر زندگی کردن جوانان کمک می‌کنند، علاه بر اینکه احساس هدفمندی و مفید بودن به آن‌ها دست می‌دهد، برای هر دو طرف منافع دیگری هم دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.