حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 943 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مراسم ضیافت افطاری به مناسبت تکریم از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه
شناسه : 1386
2
سمانیوز/ ضیافت افطاری به مناسبت روز تکریم از خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه و جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
پ
پ

مابه گزارش سمانیوز، مراسم ضیافت افطاری به مناسبت روز تکریم از خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه و جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار گردید.

مهندس نظری؛ مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه افزود: خیرین مدرسه ساز، با اهدافی نیکو و خدمتگزارانه در جهت ساخت و نوسازی مدارس و ایجاد محیط‌های آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان، نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه عنوان نمود: در سال ۱۴۰۱ میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز استان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است که این اقدام بزرگ در جهت بهبود فضاهای آموزشی استان می‌باشد.

دکتر صحرایی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش همزمان با برگزاری این مراسم طی تماس تلفنی که با مدیرکل آموزش و پرورش استان برقرار شد، از عملکرد خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه تقدیر کرد و از تلاش‌ها و همکاری‌های آنها در راستای توسعه و بهبود فضاهای آموزشی در استان قدردانی نمود.

در این مراسم دکتر محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان داشت: خیرین مدرسه ساز، نمادی از انسان‌دوستی و مسئولیت‌پذیری هستند که با حمایت‌های مادی و معنوی خود به رشد و پیشرفت دانش آموزان کشور کمک می‌کنند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از اقدام ارزشمند خیر نیک اندیش حشمت ا… عیوضی بابت مشارکت ۱۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه ۹ کلاسه شهر کرمانشاه قدردانی شد.

مراسم ضیافت افطاری به مناسبت تکریم از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.