حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
پاداش صرفه جويي برق چندين برابر تعرفه فروش پرداخت مي شود
  • اردیبهشت 22, 1402 ساعت: ۱۳:۵۱
  • شناسه : 1622
    1
    مديركل مديريت انرژي و برنامه ريزي امور مشتريان شركت توانير: سمانیوز/مديركل مديريت انرژي و برنامه ريزي امور مشتريان شركت توانير با اشاره به افزايش پاداش صرفه جويي برق در تابستان ،پاداش صرفه جويي امسال را چندين برابر تعرفه فروش برق عنوان كرد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : توانیر
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از پايگاه خبري توانير، دكتر عبدالامير ياقوتي تصريح كرد: رفع ناترازي توليد و مصرف و تامين برق مطمئن و پايدار با هدف جلب رضايتمندي مشتركان به ويژه در دوران اوج بار شبكه را مهمترين دغدغه صنعت برق عنوان كرد كه اين هدف با همكار مردم در تابستان گذشته به خوبي محقق شد.

    مديركل دفتر مديريت انرژي و امور مشتريان توانير، مديريت بار را شامل برنامه هاي تعرفه محور و تشويق محور عنوان كرد و افزود: امسال پاداش صرفه جويي براي مشتركان خانگي مفصل تر شده و تمامي مشتركان برق كشور كه مصرفشان را نسبت به سال گذشته كاهش دهند، تا چندين برابر تعرفه مصرفي، پاداش دريافت مي كنند.

    وي پاداش صرفه جويي برق در مناطق عادي را در صورتيكه مشترك مصرف خود را به ۵۰ درصد الگو كاهش دهد،۲ هزارتومان به ازاي هر كيلوواتساعت عنوان كرد و هركيلوواتساعت صرفه جويي تا الگو ۱۵۰۰ تومان ، تا ۱٫۵ برابر الگو هزار تومان و تا ۲٫۵ برابر الگو ۵۰۰ تومان پاداش به همراه دارد.

    دكتر ياقوتي ساعات اوج بار را در دو بازه از شبانه روز ذكر كرد كه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و از ۱۹ تا ۲۳ اتفاق مي افتد و مشتركاني كه در اين ساعات بيش از الگو مصرف كنند و مصرف خود را نسبت به سال قبل كاهش ندهند، با جهش بالايي در قيمت برق رو به رو مي شوند و ۲۰ تا ۳۰ درصد افزايش مصرف برق در ماههاي معمولي ،افزايش ۳ تا ۴ برابري قبوض برق را در پي دارد.

    وي سبد توليد برق كشور را مجموعه اي از منابع توليد برق فسيلي ،انرژيهاي نوع ،تجديد پذير و هسته اي ذكر كرد و از برنامه افزايش ظرفيت پنلهاي خورشيدي تا سقف هزار مگاوات در سال جاري خبر داد.

    دكتر ياقوتي با تاكيد بر بالا بودن هزينه هاي توليد ،انتقال و توزيع برق ، حفظ منابع ملي با راهكارهاي صرفه جويي را حايز اهميت دانست و عدم استفاده از لوازم برقي پر مصرف مانند اتو، ماشين لباسشويي و ظرفشويي را در ساعات گرم روز، استفاده ازوسايل برقي پربازده به ويژه لوازم سرمايشي و كولرهاي كم مصرف،خاموش كردن لامپهاي اضافي ،استفاده از دور كند كولرهاي آبي و تنظيم برودت لوازم سرمايشي روي دماي ۲۴ درجه را از جمله راهكارهاي كاهش مصرف برق در تابستان بر شمرد.

    ▫️روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.