حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
آماده باش ۶۵۰ نیروی شهرداری کرمانشاه همزمان با شروع بارندگی‌ها
  • بهمن 25, 1402 ساعت: ۱۸:۲۷
  • شناسه : 3542
    2
    معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده باش ۶۵۰ نیروی شهرداری کرمانشاه همزمان با شروع بارندگی‌ها خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل ازمرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، برومند نامداری با اشاره به هشدار وضعیت قرمز در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای داده شده از سوی هواشناسی و مدیریت بحران استان به منظور آمادگی و جلوگیری از بحران در مناطق سه، چهار، پنج و هشت کرمانشاه بیشترین آبگیری و لایروبی مجدد انجام گرفته است.

     

    وی افزود: از عصر امروز تمامی منطقه‌ها، شهرداری‌ها، سازمان پسماندهای شهر کرمانشاه و آتش نشانی و… در حالت آماده باش قرار گرفتند.

     

    معاون شهرداری کرمانشاه به افزایش و تشدید بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی احتمال بارش‌ها بیش از ۵۰ تا ۹۰ میلیمتر برای کرمانشاه وجود داشته که در همین راستا تمامی دستگاه‌های شهری در حال حاضر با ۶۰۰ تا ۶۵۰ نیروی شیفت شب در حالت آماده باش قرار گرفتند.

     

    نامداری گفت: بر اساس تدابیر و اقدامات انجام شده تقریباً آب‌های سطحی روانی در زمان بارندگی‌ها در شهر کرمانشاه خواهیم داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.