حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
آیین مراسم تجلیل و قدردانی از همکاران بازنشسته
  • اسفند 27, 1402 ساعت: ۱۸:۰۸
  • شناسه : 4014
    0
    اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛ برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از زحمات خالصانه همکاران خوبمان آقایان کریمی، حیات غیبی، الفتی و بی حیله
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛ در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور مدیرکل، ذیحساب و معاونین نوسازی مدارس استان، از خدمات ۳۰ ساله آقایان پرویز کریمی، سید مجید حیات غیبی، حجت اله بی حیله و علیرضا الفتی تجلیل به عمل آمد.

     

    در این مراسم مهندس نظری طی سخنانی، زحمات خالصانه و صادقانه این همکاران را طی سی سال گذشته شایسته و قابل تقدیر دانست و با آرزوی توفیق روز افزون الهی برای این همکاران گفت : امیدواریم این عزیزان در سایر مراحل زندگی خود نیز پیروز و موفق باشند.

     

    مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛ بازنشستگی را آغازی از یک مرحله دیگر زندگی خواند و ابراز امیدواری نمود که در آینده نیز بتوان از تجارب این عزیزان استفاده کرد.

     

    در ادامه آقایان حیات غیبی، بی حیله، الفتی و کریمی نیز طی صحبت‌هایی، ضمن آرزوی موفقیت و سلامت برای حضار از تمامی همکاران طلب حلالیت نمودند.

     

    در پایان مراسم، به پاس تلاش‌های ارزنده همکاران بازنشسته با تقدیم لوح یادبود و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.