حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1007 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان عمر و حوادث رانندگان بخش کالا استان کرمانشاه 
  • مهر 9, 1402 ساعت: ۱۳:۲۱
  • شناسه : 2707
    4
    معاون حمل و نقل خبر داد؛ سمانیوز_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، شیوه نامه اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان عمر و حوادث رانندگان بخش کالا تدوین و آماده اجرا است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، محمد احمدی گفت: شیوه نامه اجراي طرح “بيمه تكميلي درمان عمر و حوادث رانندگان بخش كالا تدوین و آماده اجرا شدن است.

    وی گفت: يكي از رويكردهاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در قبال رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهري؛ بهبود وضعيت رفاهي، تأمين اجتماعي آن ها و حفظ جان انسان هاست؛ لذا با توجه به افزايش هزينه‌های درمان و آسيب پذير بودن قشر رانندگان، طرح بيمه تكميلي درمان رانندگان بخش كالا از سال ۱۳۹۷ با همکاری صنوف مرتبط اجرایی شده است.

    احمدی افزود: اجرای این طرح، ضمن اين كه منجر به افزايش رضايت مندی رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای می گردد در ارتقاء سطح ايمنی سفرهای برون شهری و همچنين افزايش سطح سلامت رانندگان، آسايش فكری و روحی آنان نيز مؤثر خواهد بود.

    وی در ادامه گفت: به منظور بهره‌مندی رانندگان از خدمات بيمه تكميلی و در جهت ارائه خدمات مناسب تر به رانندگان گرامی و خانواده تحت تكفل آن‌ها و تحقق اهدافي همچون تداوم و شفافيت مبالغ پرداختي جهت اجراي طرح در قرارداد‌های بيمه تكميلي درمان رانندگان بخش كالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با استمرار خدمات بیمه تکمیلی رانندگان برون شهری و نظارت بر وصول دقیق و واریز آن به شرکت‌های بیمه مربوطه را تا زمان تصویب لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی در مجلس شورای اسلامی پیگیری و ابلاغ می نماید.

    احمدی عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با نظارت بر اجرای مفاد قرارداد منعقده کانون‌ها(شرکت‌ها، رانندگان و کامیون‌داران) با شرکت بیمه‌گر با توجه به نقش نظارتی در قرادادهای منعقده نسبت به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه توجه جدی دارد.

    محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان گفت: رانندگان حوزه حمل و نقل کالا در صورت نیاز می توانند نسبت به تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پل ارتباطی این اداره کل نسبت به راهنمایی و یا ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود اقدام نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.