حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در ۶۰ پایگاه بسیج استان کرمانشاه
  • تیر 11, 1402 ساعت: ۲۲:۱۸
  • شناسه : 2069
    2
    فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه: سمانیوز/اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در 60 پایگاه بسیج استان کرمانشاه فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه از برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در ۶۰ پایگاه الگو مقاومت استان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراعت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : نسیم
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی‌راد ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از اهداف مورد نظر در سپاه استان است، اظهار داشت: حوزه صالحین سپاه متولی تدارک برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و افراد مختلف حوزه بسیج است.

    فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در ۶۰ پایگاه بسیج استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراعت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

    بهشتی‌راد با اشاره به اینکه اعتباراتی از سوی سپاه پاسداران استان کرمانشاه به مقوله غنی‌سازی اوقات فراغت اختصاص یافته است، بیان کرد: بخش عمده‌ای از توانایی‌ها و استعدادهای افراد در برنامه‌های مذکور شکوفا می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه کتابخوانی، قرآن‌خوانی، کلاس‌های معرفتی، احکام و بصیرتی از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت سپاه پاسداران است، بیان کرد: اردوهای تفریحی و زیارتی از دیگر برنامه‌های سپاه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان کرمانشاهی محسوب می‌شود.

    فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از امیدآفرینی در دل مردم و مقابله با تبلیغات رسانه‌ای دشمنان به عنوان جهاد نام برده است، گفت: در برنامه‌های دهه امامت و ولایت، سالگرد عملیات مرصاد، روز ملی کرمانشاه، اردوهای راهیان نور، سالگرد شکست حصر پاوه، سالروز بازگشت آزادگان، برگزاری هئیت مذهبی در ماه محرم و برپایی موکب اربعین باید از تمام ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان بهره‌برداری شود.

    وی با اشاره به ضرورت جهاد تببین در مقوله قیام اباعبداله حسین علیه‌السلام و پیوند آن با انقلاب اسلامی برای جوانان افزود: ثبت‌نام نوجوان و جوانان در طرح‌های اوقات فراعت در پایگاه‌های شاخص استان از اول تیرماه شروع و همچنان ادامه دارد و برنامه‌های متنوع در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود ۶۰ هزار نفر در این طرح‌ها شرکت کنند.

    بهشتی‌راد با اشاره به طرح شهید عجمیان در قالب اردوهای طرح هجرت در مقوله زیباسازی، رنگ، تعمیر میز و نیمکت مدارس توسط دانش‌آموزان در سراسر استان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و مهارت‌آموزی در حال اجرا است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.