حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اجرای عملیات انفجار ترانشه سنگی در پاوه به نوسود 
  • دی 14, 1402 ساعت: ۲۳:۲۶
  • شناسه : 3229
    5
    سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛ سمانیوز، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام عملیات انفجار ترانشه سنگی محور پاوه به نوسود خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، سید شهرام کهریزی گفت: به منظور حذف نقاط پرحادثه، افزایش ایمنی، سهولت تردد، دسترسی به پایانه مرزی شوشمی، رونق اقتصادی و گردشگری عملیات تعریض و بهسازی محور پاوه به نوسود با انجام انفجار ترانشه سنگی در کلیومتر ۱۹ انجام شد.

    وی افزود: عملیات تثبیت و پایدار سازی ترانشه معکوس و ریزشی دوآب در محور پاوه به نوسود با اجرای عملیات حفاری و انفجار انجام شده است.

    کهریزی درباره این عملیات گفت: ترانشه موسوم به نیم تونل در کیلومتر ۱۹ محور پاوه به نوسود در سه مقطع به طول ۱۵۰ متر با اجرای عملیات حفاری چاله‌ها به تعداد ۵۰ چاله و آتشباری و انفجار ایمن سازی شد.

    وی عنوان کرد: ترانشه موسوم به نیم تونل داری شیب معکوس و ترک خوردگی سنگ‌های کوه بود که خطر ریزش آن به روی کاربران جاده‌ای بسیار جدی بود.

    سید شهرام کهریزی در پایان افزود: شهرستان مرزی پاوه دارای ۶۲۰ کیلومتر راه دسترسی است که تمامی محور در میسر کوهستانی قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.