حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1043 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اعلام برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نماز وزارت نیرو
  • مهر 26, 1403 ساعت: ۱۶:۳۰
  • شناسه : 5923
    0
    سمانیوز، دبیر انسجام بخشی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نماز وزارت نیرو در استان کرمانشاه را اعلام نمود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش فریده منصوری خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ افشین محلوجی دبیر این دوره از مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی صنعت آب و برق استان در تاریخ ۱۸ مهر ماه به صورت یک روزه در دو زمان صبح و عصر آغاز شد و نفرات برتر پس از مسابقات انتخاب شدند.

    وی گفت: در طول این مسابقات در مجموع ۱۲۶ نفر در قالب پنج رشته به رقابت پرداختند که رشته های این مسابقات شامل؛ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی، تفسیر قرآن و نهج البلاغه و احکام نماز بود.

    دبیر این مسابقات اعلام کرد: در این مسابقات ۳۱ نفر از شرکت برق منطقه‌ای غرب، ۱۳ نفر از توزیع برق کرمانشاه، ۵۴ نفر از شرکت آبفا کرمانشاه، ۱۱ نفر از شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، ۷ نفر از شرکت تولید برق بیستون و ۱۰ نفر نیز از مرکز منطقه ای پژوهشگاه نیرو به رقابت پرداختند.

    وی گفت: در بخش آقایان و در رشته قرائت ترتیل به ترتیب خانم ها؛ آرزو محمدپور، شقایق امانی و ژاله اسماعیلی اول تا سوم شدند و در رشته تفسیر قرآن و نهج البلاغه خانم ها افسانه عمی، فاطمه قاسمی و مهناز عزیزی کمیجه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در رشته احکام نماز نیز خانم ها سمیه آفتابی، نشمینه شریفی چناره و مهناز عزیزی کمیجه و در رشته حفظ موضوعی نیز خانم زهرا دورباش مقام اول را کسب نمود.

    محلوجی در ادامه نفرات برتر در بخش آقایان را اعلام نمود که به شرح زیر می باشد؛ در رشته قرائت ترتیل آقایان؛ مهرداد گلچین، علی اصغر احمدی و علی رستمی نفرات اول تا سوم، در رشته تفسیر نهج‌البلاغه آقایان؛ سامان زاهد، محمدعلی قنبری و قدیر قربانی به ترتیب رتبه های اول تا را کسب نمودند، در رشته احکام نماز: سامان بسطامی، رضا کلانتری سراییلانی و محمد علی قنبری اول تا سوم و در رشته قرائت تحقیق نیز مهدی رنجبر نامیوندی مقام اول را کسب کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.