حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
افتتاح همزمان ۱۴ طرح اجرایی گروه اقتصادی مردمی در ۱۲ استان کشور
  • بهمن 29, 1402 ساعت: ۱۴:۵۹
  • شناسه : 3626
    2
    سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه: سردار قنبری گفت :این طرح در مسیر طرح گرمسیری قرار دارد و ان شاء الله با افزایش بسترها در بخش دام سبک و پرورش ماهی های گرم آبی می توان قطب تولیدات این محصولات شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز در آئین افتتاح این طرح ها سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به ظرفیت های استان در بخش کشاورزی پرداخت وگفت :استان کرمانشاه دارای ۹۵۰ هزار هکتار زمین زراعی قابل کشت است که سالانه با تولید حدود ۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور رتبه اول را در محصولات نخود و جو و رتبه دوم را در ذرت دانه ای و آفتابگردان و رتبه سوم چغندر قند را دارد.

     

    وی در ادامه به طرح افتتاح شده در قصر شیرین اشاره کرد و گفت این طرح به عنوان یک نمونه موفق با کشت ۱۴۰ هکتار، ان شاء الله تا سال آینده تا سطح ۵۰۰ هکتار افزایش داده می شود.

     

    سردار قنبری در ادامه به مزیت های این طرح پرداخت و گفت :این طرح در مسیر طرح گرمسیری قرار دارد و ان شاء الله با افزایش بسترها در بخش دام سبک و پرورش ماهی های گرم آبی می توان قطب تولیدات این محصولات شود.

     

    وی استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی قصرشیرین را جهت صادرات بستر خوبی دانست.

     

    وی هدف این شرکت ها را رفع مسائل گلوگاهی افزایش بهره وری حداکثری و پایدار سازی به مشاغل خرد و خانگی آغاز کرده است.

     

     

    در ادامه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از طریق ویدئو کنفرانس این ۱۴ طرح را افتتاح کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.