حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
افتتاح ۶۲ پروژه توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر
  • بهمن 13, 1402 ساعت: ۱۸:۲۹
  • شناسه : 3374
    1
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه: سمانیوز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افتتاح ۶۲ پروژه در این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر در کرمانشاه خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، مهندس محمد مرادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره) و تبریک ایام مبارک دهه فجر به تشریح پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به مناسبت این ایام پرداخت.

    وی گفت: در این ایام ۶۲ پروژه و طرح برقرسانی و اصلاح شبکه به بهره برداری می رسد که اعتبار صرف شده برای این پروژه ها بالغ بر یک هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال و همچنین اشتغالزایی حداقل تعداد ۱۲۵ نفر می باشد.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: برقرسانی به ۸ روستای استان با اعتباری بالغ بر یکصد و بیست میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد که اشتغالزایی حداقل ۱۳ نفر را نیز در بر دارد.

    وی افزود: در قالب این پروژه ها، اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خود نگهدار به طول ۱۱۷ کیلومتر در سطح استان انجام شده که شامل شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب، پاوه، صحنه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، کنگاور، گیلانغرب، سنقر می باشد.

    مهندس مرادی در پایان گفت: اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه برق ۴۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و همچنین برقرسانی به ۱۵ پاسگاه مرزی با اعتبار ۱۵۰ میلیاردریال از دیگر طرح های قابل افتتاح در ایام دهه فجر۱۴۰۲ است.

    ☀️🇮🇷دولت کار و فعالیت ☀️

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.