حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1007 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات مطلوب با دریافت به موقع مطالبات محقق می‌شود
  • مرداد 5, 1403 ساعت: ۱۱:۰۳
  • شناسه : 5382
    1
    ‍ معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه: معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات مطلوب در شرکت آبفا با دریافت به موقع مطالبات محقق می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    معاون خدمات مشترکین و درامد شرکت اب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: دریافت به موقع مطالبات باعث افزایش بهره وری و خدمات مطلوب می شود.

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ جلسه حوزه معاونت مشترکین، در راستای پیگیری وصول مطالبات و عملکرد بهتر پرسنل در بهبود روند مراحل پاسخگویی به مشترکین، به ریاست معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

    “ارسلان عزیزپور” با تأکید بر پیگیری مدیران و کارشناسان مجموعه معاونت مشترکین و در‌آمد، درخصوص دریافت مطالبات از مشترکین بدهکار و ادارات اظهار داشت: تحقق اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین استان از برنامه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب است که باید به آن توجه ویژه داشت.

    وی همچنین سلامت کاری و جلوگیری از فساد اداری را یکی دیگر از اهداف مهم شرکت آبفا استان عنوان کرد و گفت: مدیران استانی باید با رصد و انجام وظایف ذاتی خود در بهبود عملکرد این حوزه، توجه وافر داشته باشند.

    معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان، اضافه کرد: با توجه به خودگردان بودن شرکت آب و فاضلاب، در راستای افزایش بهره‌وری، تمام مدیران، روسا و کارشناسان این شرکت باید با تلاش بیش از پیش خود، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، حقوق حقه شرکت را نیز استیفا نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.