حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1007 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
افزایش تقاضا دریافت کارت بازرگانی در کرمانشاه
  • مرداد 4, 1403 ساعت: ۱۸:۲۸
  • شناسه : 5374
    5
    رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی تقاضا برای دریافت کارت بازرگانی، نسبت به اجاره این کارت‌ها ‌و سواستفاده از آن توسط افراد خاص هشدار داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    رضا سلیم ساسانی، رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: تقاضا برای دریافت کارت بازرگانی در کرمانشاه افزایش پیدا کرده است.

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از ایسنا، رضا سلیم ساسانی، امروز (دوم مرداد) در نشست با تعدادی از فعالین اقتصادی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجهی که کرمانشاه با وجود داشتن ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق ‌و پنج مرز رسمی دارد، گفت: بخش قابل توجهی از صادرات ایران به عراق از طریق مرزهای کرمانشاه صورت می‌گیرد.
    وی ادامه داد: در حال حاضر بخش عمده صادرات از مرزهای استان متعلق به کالاهای عبوری بوده که تولید کرمانشاه نیستند و لازم است با تلاش فعالین اقتصادی سهم کالاهای تولیدی استان از صادرات کرمانشاه افزایش یابد.
    رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه تجارت خارجی دارد، اظهار کرد: تجارت قانونمند و در چارچوب مقررات بسیار پسندیده بوده و به اقتصاد استان کمک خواهد کرد.
    ساسانی در ادامه صدور کارت بازرگانی برای فعالین تجاری را یکی از وظایف اتاق بازرگانی برشمرد و عنوان کرد: اگرچه درهای اتاق بازرگانی به روی همه کسانی‌ که قصد فعالیت تجاری دارند باز است، اما باید افرادی پای کار بیایند که با ادبیات تجارت آشنایی دارند.
    وی در ادامه به کسانی‌ که کارت بازرگانی دریافت کرده‌اند هشدار داد که افراد سودجو در کمین آنها هستند و گفت: این افراد سودجو با پرداخت مبالغی وسوسه‌انگیز کارت بازرگانی افراد را اجاره می‌کنند، در حالی که عواقب بسیار بدی متوجه کسانی است که کارت خود را اجاره می‌دهند.
    رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه مالیات‌های سنگین، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله شدن، گرفتاری رفع تعهدات ارزی و … را از مهمترین پیامدهای اجاره کارت بازرگانی دانست که صرفا متوجه صاحب کارت خواهد بود.
    وی از نظارت جدی اتاق بازرگانی و اداره کل صمت استان بر سواستفاده از کارت‌های بازرگانی و اجاره آنها خبر داد و از افراد خواست چنانچه کسی قصد سواستفاده از کارت بازرگانی آنها را داشت، حتما معرفی‌شان کنند.
    ساسانی در ادامه از جایگاه اتاق بازرگانی به عنوان مشاور سه قوه یاد کرد و ادامه داد: درهای اتاق بازرگانی کرمانشاه به روی همه متقاضیان فعالیت در عرصه تجارت باز است.
    رئیس اتاق کرمانشاه با اشاره به حمایت‌های مادی، مشاوره‌ای و … که از سوی این تشکل برای کمک به فعالین حوزه تجارت در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: برای کسانی‌که در ابتدای کار هستند دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های رایگان در حوزه‌های حقوقی، مالیات، تامین اجتماعی، ثبت شرکت‌ها و … ارائه خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.