حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۴ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 14 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1085 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
افزایش ۲۹ درصدی جابجایی مسافر در استان کرمانشاه
  • فروردین 4, 1402 ساعت: ۱۶:۵۷
  • شناسه : 1190
    1
    از ابتدای نوروزی تا پایان روز سوم فروردین انجام شد؛ سمانیوز/ معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش ۲۹ درصدی جابجایی مسافر در استان کرمانشاه خبر داد
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، محمد احمدی گفت: طی ۳ روز گذشته ۱۶ هزار و ۴۷۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.

    وی گفت: از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا کنون ۵ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته و مسافران جابجا شده توسط مینی بوس ۷ هزار و ۵۱۳ مسافر است که نسبت به سال قبل ۵۳ درصد افزایش دارد و مسافران نوروزی جابجا شده توسط ناوگان سواری ۳ هزار و ۸۹۳ نفر بوده که نسبت به سال قبل در همین بازده زمانی ۲۹ درصد افزایش داشته است.

    احمدی عنوان کرد که مسافران محترم حمل و نقل جاده اي درصورت داشتن شكايت مي توانند؛ از طريق بنر های نصب شده در پایانه های مسافری و اسكن QR-CODE در تلفن همراه به بخش ثبت شكايات مسافران جاده‌ای در سايت ۱۴۱ هدايت شوند و موضوع مربوط به شكايت خود را ثبت كنند.

    وی افزود: پس از ثبت شكايت، يك كد رهگيری براي پيگيری صادر می شود که از طريق آن مي توانند، نتيجه رسيدگي به شكايت و اقدام انجام شده را پيگيري نمايند.

    احمدی یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان، مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در طول شبانه روز اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.