حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
الگوسازی‌ و شاخصه‌سازی مهم‌ترین رویکرد جشنواره مالک اشتر
  • بهمن 28, 1402 ساعت: ۱۰:۱۶
  • شناسه : 3602
    1
    فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: الگوسازی، بسترسازی و شاخصه سازی مهمترین رویکرد جشنواره مالک اشتر است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

    به گزارش سمانیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، سردار بهمن ریحانی صبح امروز شنبه در مراسم سیزدهمین جشنواره مالک اشتر که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نام جشنواره مالک اشتر منصوب بنام یکی از یاوران صدیق، فداکار و شجاع حضرت علی(ع) است که آن حضرت نکات بی‌نظیری در مورد مالک اشتر بیان می‌کنند.

     

     

     

    فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: هدف جشنواره مالک اشتر الگوسازی، شاخصه‌سازی و بسترسازی در سایر رده‌ها است.

     

     

     

    وی با بیان اینکه در جشنواره مالک اشتر اخلاق، معنویت و توجه به روحیه جهادی مدنظر است، گفت: این جشنواره نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران توانمند و متعهدی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا می‌کنند.

     

     

     

    فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت فرهنگ الگوسازی برای رشد استعدادها، گفت: سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و اثرگذاری در نظام جمهوری اسلامی دارد.

     

     

     

    سردار ریحانی به برخی ویژگی‌های پاسداران اشاره کرد و افزود: با اقدامات و عملکرد مثبت، مماشات نکردن و ایستادگی در برابر دشمنان و مسئولیت حفاظت و حراست از انقلاب در همه صحنه‌ها مهمترین مؤلفه‌های پاسداران است.

     

     

     

    وی در ادامه گفت: بسیجیان بدون چشم‌داشت و توقع مادی در عرصه‌های مختلف به این نظام خدمت می‌کنند و همه این خدمات در پیشگاه محفوظ خواهد ماند.

     

     

     

    سردار ریحانی با اشاره به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم از بین برود سایر حرم‌ها هم از بین می‌رود.

     

     

     

    وی خاطرنشان کرد: همه ما باید بصیر و آماده باشیم و دشمنان داخلی و خارجی را بشناسیم و پاسداران در این شاخصه‌ها برتر بوده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.