حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
امنیت مطلوب جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس است 
  • اسفند 24, 1401 ساعت: ۷:۱۸
  • شناسه : 1115
    1
    استاندار کرمانشاه:  سمانیوز/ استاندار کرمانشاه گفت: اگر امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه هستیم بی تردید بخش اعظمی از آن را مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران زحمتکش پلیس هستیم.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، «محمد طیب صحرایی» یا حضور در قرارگاه انتظامی امام علی علیه السلام کرمانشاه اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به جزیره امن خاورمیانه و به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل شده است.

    وی افزود: اگر امروز یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان به شمار میرویم حاصل مجاهدت و جانفشانی نیروهای مخلص و ولایی در انتظامی و دیگر نهاد‌های نظامی و امنیتی هستیم.

    صحرایی خاطرنشان کرد: در میان استان های کشور، کرمانشاه نیز از امنیت بسیار خوبی برخوردار است که بیانگر اهتمام ماموران انتظامی در برقراری این مهم و تامین آسایش و آرامش شهروندان است.

    استاندار کرمانشاه افزود: ماموران انتظامی همواره با جانفشانی و ازخودگذشتگی تلاش کرده اند اقشار مختلف مردم امنیت را احساس و تلاش می کنند تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی ناکام بمانند.

    وی تصریح کرد: در این میان همراهی خانواده های کارکنان انتظامی نیز قابل تقدیر و ستایش است، چرا که بی تردید اگر حمایت های آن ها نبود شاید این موفقیت ها نیز حاصل نمی شد.

    صحرایی در پایان ابراز امیدواری کرد در ایام نوروز مسافرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند خاطره ای خوش از این دیار برای آن ها به یادگار بماند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.