حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
انجام بیش از ۶هزار کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
  • بهمن 20, 1401 ساعت: ۱۴:۲۹
  • شناسه : 831
    2
    ‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛ سمانیوز/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای ۸هزار و ۵۱ کیلومتر راه اصلی است که طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶هزار کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز_ فریبرز کرمی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه و بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه راهداران با تلاش شبانه‌روزی و انجام ۶ هزار و ۲۲۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی توانسته اند محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه را باز نگه‌دارند.

    وی افزود: ۱۷۱ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۲۵۲ نیرو راهدار طی ۲۴ ساعت گذشته به صورت تمام وقت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات برف‌روبی را انجام داده اند.

    کرمی عنوان کرد: ۱۶ ساعت کولاک شدید باعث کند شدن تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و امداد رسانی به خودروهای در برف مانده تردد روان و بازگشایی انجام شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از امداد رسانی به ۵۸۴ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: ۵ مقطع ریزش برداری نیز انجام شده است.

    کرمی گفت: عملیات برف‌روبی پس از بازگشایی محورهای اصلی و شریانی انجام خواهد شد و عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی در حال انجام است.

    وی در پایان گفت: هموطنان در صورت نیاز به انجام سفرهاي ضروری، لازم است قبل از عزیمت به سفر از طريق سامانه ۱۴۱ (تلفن ،تارنما و نرم افزار کاربردی تلفن همراه) مرکز مدیریت راهها از آخرين وضعيت جاده‌ها مطلع شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.