حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
اولین مدرسه اوتیسم کرمانشاه افتتاح شد
  • تیر 3, 1403 ساعت: ۲۰:۳۸
  • شناسه : 5126
    3
    با حضور وزیر آموزش و پرورش: سمانیوز، اولین مدرسه اوتیسم کرمانشاه با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و دکتر حجت اله الماسی رئیس سازمان استثنایی آموزش و پرورش و جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسئولین استان عصر امروز شنبه افتتاح شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    اولین مدرسه اوتیسم کرمانشاه با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشورافتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛ دکتر محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز (دوم تیر) در این مراسم افتتاح این مدرسه را یکی از اقدامات خوب دولت شهید جمهور عنوان کرد و افزود: این مدرسه در ادامه نگاه عدالت محورانه دولت شهید آیت الله رئیسی در برنامه ساخت قرار گرفت که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

    وی با بیان اینکه شهید رئیسی بهترین الگوی خدمت را پیاده کرد، افزود: امیدواریم مکتب خدمت شهید رئیسی تداوم پیدا کند و در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری از این دست در استان باشیم.

    مهندس نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح این مدرسه گفت: مدرسه اوتیسم زنده یاد احمد باباخانی نخستین مدرسه اوتیسم کرمانشاه است که با ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی در فضایی به وسعت ۱۰۳۵ متر احداث شده است.

    مهندس نظری افزود: برای ساخت این مدرسه خیر ساز ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۴.۵ میلیارد تومان آن توسط خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم احمد باباخانی تامین شده است.

    این مقام مسئول گفت: امروز با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و استاندار کرمانشاه به صورت همزمان ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع در قالب پروژه‌های چله خدمت در استان افتتاح شد.

    شایان ذکر است در این مراسم خیر مدرسه ساز مهندس عبدالله باباخانی طی ارتباط ویدیو کنفرانس، درخصوص نیت خیرخواهانه خود و اقدامات بنیاد خیریه پویانه علم مطالبی بیان نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.