حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
بازدید علی ملکشاهی از انبارهای کالاهای اساسی استان
  • مرداد 12, 1403 ساعت: ۱۶:۰۸
  • شناسه : 5429
    2
    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در این بازدید دستورات لازم را جهت حفظ نظافت محوطه انبارها و نیز سلامت کالاهای اساسی ذخیره شده صادر نمود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه- علی ملکشاهی با حضور در مجتمع بزرگ انبارهای کالای اساسی استان کرمانشاه ، ضمن بازدید از محوطه انبارها از نزدیک بر عملیات ذخیره‌سازی این کالاها نظارت کرد.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در این بازدید دستورات لازم را جهت حفظ نظافت محوطه انبارها و نیز سلامت کالاهای اساسی ذخیره شده صادر نمود .

    ملکشاهی در ادامه این بازدید همچنین اعلام کرد : به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائرین گرانقدر اربعین امام حسین ( علیه السلام ) با مصوبه ستاد تنظیم بازار مقدار قابل توجهی آرد ، برنج و شکر تخصیص داده شده که بین هیت های مذهبی و مواکب خدمت‌رسانی توزیع خواهد شد .

    در ادامه این بازدید نیز از محل استقرار موکب حضرت عباس ( علیه السلام ) و مراحل برپایی موکب در جوار انبار طریق القدس کرمانشاه واقع در جاده بیستون که با همکاری مدیر کل و پرسنل اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان در مسیر بازگشت زائرین محترم از کربلای معلی برپا خواهد شد ، بازدید شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.