حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
بازدید مسئولین از تاسیسات و پیشرفت پروژه های آبرسانی فعال در شهرستان سنقرو کلیایی
  • آبان 14, 1402 ساعت: ۲۱:۰۷
  • شناسه : 2916
    1
    سمانیوز، فرماندار شهرستان سنقر به همراه معاون عمرانی فرماندار و مدیر امور آبفای این شهرستان از مخزن ۳۵۰۰ مترمکعبی درحال ساخت شهر سنقر بازدید کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، فرماندار شهرستان سنقر به همراه معاون عمرانی فرماندار و مدیر امور آبفای این شهرستان از مخزن ۳۵۰۰ مترمکعبی درحال ساخت شهر سنقر بازدید کردند.

    مدیر امور آبفا شهرستان سنقر اظهار داشت: مخزن مذکور با هدف افزایش حجم ذخیره آب مشترکین زون مرتفع از جمله ساکنین شهرک ولیعصر و شهرک شهدا در دست احداث است.

    سلطانیان افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا بوده و در آینده نزدیک وارد مدار بهره برداری می گردد.

    همچنین در بازدید دیگری که از پروژه خطوط انتقال آب بین مخازن این شهر صورت گرفت، مدیر آبفا سنقر تشریح کرد: هدف از اجرای این خطوط، آبرسانی از محل تصفیه خانه آب تا مخازن زون های فشاری پست و مرتفع شهر است که شامل لوله گذاری به متراژ ۶ هزار و ۵۰۰ متر با لوله فولادی در سایز های ۴۰۰ و ۴۵۰ میلیمتر است.

    وی بیان داشت: این پروژه نیز تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل پایانی آن در حال انجام است.

    در پایان فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از زحمات و پیگیری های شبانه روزی مدیر و کارکنان آبفا این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.