حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
  • مهر 14, 1402 ساعت: ۲۰:۰۷
  • شناسه : 2747
    0
    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه: سمانیوز_ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شهریور ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری ٨۴ اکیپ گشت در استان کرمانشاه اقدام به گشت زنی کرده و ۴۵١ بازرسی توسط این اکیپ‌های گشت انجام شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : خبر آنلاین
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای شهریور ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری ٨۴ اکیپ گشت در استان کرمانشاه اقدام به گشت زنی کردند.

    وی افزود: ۴۵١ بازرسی توسط این اکیپ‌های گشت انجام شده است که ١١۵ واحد دارای تخلف و ٣٣۶ واحد هم بدون تخلف بودند.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ١۵٢ فقره پرونده نیز در پی انجام این گشت‌ها تشکیل شده است.

    وی گفت: بررسی و نظارت بر واحدهای صنفی در تمامی حوزه‌ها بوده است اما ملزومات مدرسه از جمله کیف و کفش و نوشت افزار در این ماه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

    این مقام مسئول عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تا ١٢ مهر ماه سال جاری نیز ٢۵ اکیپ در استان کرمانشاه گشت زنی کردند و ١٣٣ بازرسی انجام شده است.

    وی تأکید کرد: از مجموع ١٣٣ بازرسی انجام شده، ٣٣ واحد متخلف و ١٠٠ واحد بدون تخلف بوده و ٨٢ فقره پرونده تشکیل شده است.

    شاهی بیان کرد: گشت‌های تعزیرات حکومتی با توجه به افزایش خرید مردم از یک صنف، از آن صنف انجام می‌شود تا تخلفات احتمالی مورد بازرسی قرار گیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.