حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار مصداق عینی جهاد تبیین
  • مهر 5, 1402 ساعت: ۱۲:۴۳
  • شناسه : 2685
    2
    فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه: سمانیوز_ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار را مصداق عینی جهاد تبیین خواند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : مرصاد
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه آسمان اقتدار که در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در دوران پیش از انقلاب بر ما این افکار مستولی شده بود که با سخن گفتن از دنیا همه قدرت را در یکی از بلوک‌های غرب یا شرق می‌دیدیم در واقع اصولا دنیا بین دو کشور آمریکا و شوروی تقسیم شده بود و هیچ کشوری هم در دنیا از این قاعده مستثنی نبود.

    وی افزود: همه کشورهای دنیا حتی کشورهایی که از نظر نژاد، آیین و زبان مثل هم بودند نظیر آلمان شرقی و غربی، کره شمالی و جنوبی و… باید میان یکی از دو بلوک شرق یا غرب تقسیم‌بندی می‌شدند و زیر پرچم یکی از این دو کشور می‌بودند ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم.

    فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به گفته امام راحل ما به برکت دستاوردهای دفاع مقدس، ابهت غرب و شرق را شکستیم و این بلوک بندی‌ها را از هم گسستیم.

    سردار ریحانی تصریح کرد: در دفاع مقدس یاد گرفتیم که می‌توانیم روی پای خود بایستیم، از دشمنان نترسیم، سست نشویم و آنها را به عقب‌نشینی و شکست وادار کنیم که البته همگی در سایه هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل و رهبر انقلاب و پشتیبانی ملت سربلند ایران اسلامی میسر شد.

    وی با اشاره به آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ با مضمون ضرورت تجهیز در برابر دشمنان، افزود: بر اساس این دستور خداوند امروز به چنین توانمندی‌هایی رسیده‌ایم.

    سردار ریحانی اذعان کرد: روزی ما را تحریم می‌کردند و کسی حق نداشت به ما چیزی بفروشد بلکه همه چیزرا با واسطه و با قیمت چند برابری می‌خریدیم اما امروز این وضعیت برعکس شده به گونه‌ای که در دنیا قدرت و عزت پیدا کرده‌ایم.

    رمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز تقاضا برای خرید تولیدات و تجهیزات دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بر عرضه آن پیشی گرفته است که این مهم در سایه خودباوری، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و پیمودن مسیر شهدا بدست آمده است.

    سردار ریحانی با بیان اینکه مسئولان انقلابی استان کرمانشاه همیشه در صحنه حضور دارند، اذعان کرد: آن زمانی که رهبر انقلاب جهاد تبیین را مطرح فرمودند ما بیشتر با گوش می‌شنیدیم اما اکنون برپایی این نمایشگاه مصداق عینی جهاد تبیین است.

    وی افزود: ما مسئول هستیم که حقایق، دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب را ببینیم و در این میان مسئولان هم با در اختیار داشتن تریبون باید از این موفقیت‌ها برای مردم سخن بگویند.

    سردار ریحانی اذعان کرد: بسیاری از افرادی که مسیر را اشتباه رفتند و در جنگ بزرگ رسانه‌ای ۱۴۰۱ مرعوب دشمن شدند در ادامه پشیمان شدند هرچند که تعدادی از آنها معاند و ضد انقلاب بودند با این حال ما مسئول هستیم این حقایق، دستاوردها و پیشرفت‌ها را برای مردم تبیین کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.