حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
برگزاری جشن تکلیف و تجلیل از فعالین نماز شرکت گاز استان
  • دی 24, 1402 ساعت: ۱۰:۴۲
  • شناسه : 3280
    1
    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه: سمانیوز، جشن تکلیف فرزندان کارکنان و نیز تجلیل از فعالین نماز و برگزیدگان مسابقات قرآنی در شرکت گاز استان کرمانشاه برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، جشن تکلیف فرزندان کارکنان و تجلیل از فعالین نماز و برگزیدگان مسابقات قرآنی در شرکت گاز استان کرمانشاه برگزار شد.

    ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت به سن تکلیف رسیدن تعدادی از فرزندان کارکنان شرکت گاز، اظهار داشت: امروز روز بسیار با ارزشی است چرا که شما از این به بعد به صورت جدی تر وارد مسیر بندگی و عبادت خدای متعال می شوید.

    وی بیان داشت: حرکت در مسیر خداوند و دین اسلام بهترین مسیر دنیاست که خداوند توفیق آن را به شما عطا کرده است.

    حسینی با اشاره به لزوم پایبندی و تقید به دستورات دین مبین اسلام، گفت: عمل به دستورات دین متضمن سعادت ما در دنیا و آخرت می شود و والدین باید خود به تعالیم دین عمل کنند و آنها را به فرزندانشان یاد دهند.

    جشن تکلیف یعنی رشد کافی انسان برای ارتباط با خدا

    در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام عباس درویشی رئیس امور ایثارگران و امام جماعت شرکت گاز استان کرمانشاه، جشن تکلیف را به مانند هر اتفاق فرخنده و مبارک دیگر یک عید برای هر مسلمان دانست و گفت: جشن تکلیف یعنی انسان به آن درجه از رشد جسمی و ذهنی رسیده است که خداوند او را قابل دانسته که با او هم صحبت شود.

    وی افزود: در سن تکلیف یک مأموریت بر دوش انسان قرار می‌گیرد که محور اصلی آن مبارزه با هوای نفس و شیطان و تلاش برای فریب نخوردن در برابر وسوسه های شیطانی است.

    درویشی تصریح کرد: عمل به واجبات و ترک محرمات چارچوب کسی است که در سن تکلیف قرار می گیرد و عمل در این چارچوب زندگی دنیا را که آمیخته با سختی ها و بلایا است برای ما قابل تحمل می‌کند.

    این عضو شورای فرهنگی شرکت گاز استان ادامه داد: اگر بنیه معنوی خود را از همان ابتدای سن تکلیف تقویت کنیم هیچوقت مشکلات بر ما غلبه نمی‌کنند.

    درویشی در پایان از فرزندان به سن تکلیف رسیده خواست نسبت به نماز، تلاوت و تدبر در قرآن غفلت نکنند و نهایت احترام را نسبت به والدین بجا آورند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.