حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1007 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
برگزاری جلسه بررسی وضع موجود عدالت تربیتی در استان کرمانشاه
  • فروردین 8, 1402 ساعت: ۲۱:۵۰
  • شناسه : 1233
    1
    سمانیوز؛ جلسه بررسی وضع موجود عدالت تربیتی استان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خانم صادقی مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و دبیر کارگروه کوثر در قرارگاه عدالت تربیتی برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ابتدا به شرح جایگاه و اهمیت قرارگاه جهادی در پیشبرد برنامه و اهداف سازمان نوسازی مدارس اشاره کرد و بر شکل‌گیری و ساماندهی هرچه سریعتر فرایند عملیاتی این کارگروه در استان با محوریت خیرین دلسوز و به کمک گروه‌های فعال جهادی که در این زمینه فعالیت دارند در این مسیر تاکید نمودند.

    در ادامه مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: این کارگروه به دستور و تاکید ویژه وزیر آموزش و پرورش تشکیل و به منظور تسهیل و تسریع اهداف مورد نظر اقدام به استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی و گروههای جهادی در این زمینه می نماید.

    این مسئول اظهار کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و فضاهای ورزشی ویژه دختران، مهارت آموزی و تجهیز مدارس بر محور و توجه به نیازهای دانش آموزان دختر از جمله موضوعات مورد نظر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.