حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
بهره برداری از ۱۲۰ کیلومتر فیبرنوری در هفته دولت
  • شهریور 10, 1402 ساعت: ۱۰:۱۴
  • شناسه : 2517
    4
    راه اندازی 29 نقطه وای فای در پایانه مرزی خسروی سمانیوز_ مدیر مخابرات کرمانشاه با اعلام این اخبار ، از راه اندازی 22 سایت نسل4 و 5/4 تلفن همراه در استان ،همزمان با هفته دولت خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز ، حمیدرضا امیری ضمن اعلام موارد فوق در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه زاگرس اضافه کرد : تمرکز اصلی ما  در گسترش فیبرنوری است که تا امروز موفق شده ایم در استان جهت ۲۰ هزار مشترک فیبرنوری خانگی ظرفیت ایجاد کنیم .

    امیری عدم وجود محدودیتهای کابل های مسی ، سرعت و کیفیت بالای ارتباطی ، قطعی کم و عدم وجود نویز ، امنیت بالای حفظ اطلاعات  و سهولت واگذاری خطوط تلفن ثابت  را از جمله مزایای فیبرنوری دانست و اعلام کرد : در اکثر شهرهای استان ما ظرفیت و آمادگی واگذاری فیبرنوری را داریم و حتی این امکان در روستاهایی که متقاضی باشند و امکانات فنی میسر باشد وجود دارد .

    مدیر مخابرات کرمانشاه در بخش دیگری از این برنامه ضمن اشاره به اقدامات مخابرات کشور جهت استقبال از زائرینی که مرز خسروی را جهت خروج از کشور و شرکت در این برنامه عظیم معنوی انتخاب کرده اند گفت : ما در تمامی مسیر حرکت زائرین در استان ضمن تقویت شبکه تلفن همراه ، ظرفیت شبکه را افزایش داده که زائرین ارتباطات اینترنت و تلفنی با کیفیتی را تجربه کنند . راه اندازی ۸ سایت پرتابل و موقت در مرز خسروی ، برپایی موکب در پایانه مرزی جهت ارائه خدمات تلفن همراه و اینترنت به زائرین ، مجهز نمودن تمام ادارات و سازمانهایی که در مرز مستقر هستند به امکانات اینترنت پرسرعت و تلفن و راه اندازی سامانه امداد زائر به شماره ۳۱۳۸ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از جمله اقدامات مخابرات منطقه کرمانشاه است .

    در ادامه این برنامه ، امیری از راه اندازی ۲۹ نقطه وای فای در مرز خسروی  خبر داد که این مورد از جمله اقدامات مهم مخابرات در ایام اربعین حسینی است . کلیه زائرین محترم میتوانند در نقاط یاد شده به ازای هر روز یک ساعت اینترنت رایگان دریافت کنند و اگر مشترک اینترنت خانگی مخابرات هم باشند می توانند با نرخ اینترنت خانگی به وای فای مرز متصل شده و از امکانات آن استفاده کنند .

    در پایان این برنامه مدیر مخابرات کرمانشاه از کلیه شهروندان درخواست نمود نسبت به حفظ و حراست از امکانات مخابراتی همکاری بیشتری با مخابرات منطقه داشته باشند و جهت جلوگیری از قطعی ارتباط تلفنی و اینترنت منزل و محل کار خود در صورت مشاهده سرقت سیم ها و امکانات مخابراتی در طول شبانه روز با تلفن ۱۱۰ و یا شماره ۳۷۲۹۴۸۰۰ تماس حاصل فرمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.