حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
به‌مناسبت نیمه شعبان؛ برگزاری محفل انس با قرآن در شرکت برق منطقه‌ای غرب
  • اسفند 5, 1402 ساعت: ۱۹:۴۷
  • شناسه : 3712
    1
    به‌مناسبت نیمه شعبان؛به‌مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، محفل انس با قرآن با عنوان "جشن قرآن، ولایت و انتظار" با حضور استاندار کرمانشاه و جامعه قرآنی و شورای قرآن استان، قاریان بین‌المللی قرآن کریم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، مدیرعامل و همکاران شرکت برق منطقه‌ای غرب و خانواده‌های آنان و اقشار مختلف جامعه در تالار برق غرب برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، به‌مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ایام ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج)، محفل انس با قرآن با عنوان “جشن قرآن، ولایت و انتظار” با حضور محمدطیب استاندار کرمانشاه، جعفر الفتی‌نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، حمید شاکرنژاد و وحید نظریان قاریان بین‌المللی قرآن کریم، جامعه قرآنی و شورای قرآن استان کرمانشاه، همکاران شرکت برق منطقه‌ای غرب و خانواده‌های آنان و اقشار مختلف جامعه در تالار برق غرب برگزار شد.

     

    جعفر الفتی‌نیا ضمن عرض تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) و تقدیر از شورای قرآنی استان که به‌دستور استاندار کرمانشاه تشکیل شده است، گفت: این محفل نورانی در سطح وزارت نیرو چهل و یکمین محفل و در استان یازدهمین محفل است.

     

    مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان خاطرنشان ساخت: به‌مناسبت فرارسیدن این ایام فرخنده، بر خودمان وظیفه دانستیم که این شرکت را به محفل انس با قرآن و ابتهال خوانی مزین کنیم.

     

    محمدطیب صحرایی در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) به تشریح وظایف منتظران و همچنین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و انتخاب نمایندگان اصلح و تأثیر آن بر زندگی مردم و پیشرفت کشور پرداخت.

     

    گفتنی است این محفل نورانی با حضور استاد حمید شاکرنژاد و استاد وحید نظریان از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و اجرای ابتهال توسط استاد سید کریم موسوی برگزار شد.

     

    شایان ذکر است اجرای این برنامه را مهدی قبادی رئیس مركز قرآن و عترت وزارت نیرو و مجری توانمند محافل قرآنی کشور برعهده داشت.

     

    این مراسم روز جمعه ۴ اسفندماه در تالار شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار و به‌صورت زنده از شبکه سراسری قرآن کریم پخش شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.