حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
  • اسفند 29, 1402 ساعت: ۹:۳۵
  • شناسه : 4088
    2
    شرکت گاز استان کرمانشاه: با همکاری شرکت های تابعه وزارت نفت در استان کرمانشاه، محفل انس با قرآن کریم در ماه رمضان به صورت مشترک برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه جلسه هماهنگی تشکیل محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور رییس ستاد اقامه نماز، امور قرآنی و امور روحانیون منطقه ۷ صنعت نفت، رؤسا و نمایندگان روابط عمومی شرکت های تابعه وزارت نفت در استان، رئیس حراست شرکت گاز استان کرمانشاه درمحل شرکت گاز استان برگزار گردید.

     

    حجت الاسلام عباس درویشی رئیس ستاد اقامه نماز، امور قرآنی و امور روحانیون منطقه ۷ صنعت نفت در این نشست بیان داشت: به منظور هم افزایی و اثرگذاری بیشتر و با هماهنگی های به عمل آمده بناست در ماه مبارک رمضان یک محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی با مشارکت شرکت های تابعه وزارت نفت به صورت مردم پایه در استان کرمانشاه برگزار شود.

     

    وی افزود: این کار سرآغاز برگزاری مراسمات و برنامه های مشترک دیگر توسط این شرکت و تجمیع فعالیت های آن در مسابقات و مناسبت های دینی و فرهنگی همچون جشن تکلیف، پیاده روی خانوادگی، تجلیل از فعالین نماز، برگزاری مسابقات قرآنی و… خواهد بود.

     

    درویشی بیان داشت: با همراهی و همکاری شرکت های تابعه وزارت نفت در استان می توان بازخورد و دامنه تأثیر برنامه ها را افزایش داد و با همفکری ایرادات کار را به حداقل رساند.

     

    گفتنی است حاضرین در این نشست به بیان نکته نظرات و پبشنهادات خود در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات مشترک و الزامات آن پرداختند و در خصوص موضوعات گوناگون مرتبط با این همکاری مشترک بحث و تبادل نظر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.