حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار شد
  • تیر 18, 1402 ساعت: ۲۲:۰۹
  • شناسه : 2118
    2
    سمانیوز/جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به ریاست معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و با حضور معاونین و کلیه کارشناسان ستادی در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، در این جلسه معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، پس از بازگشت از گردهمایی مدیران کل استانها در نهاد کتابخانه های عمومی کشور نکات و قوانین اجرایی که باید در اجرای امور جاری این اداره کل در راستای رسیدن به اهداف عالیه این نهاد می باشد مطرح و تاکید در اجرای صحیح امور داشتند.

    وی در ادامه افزود: مسائلی که مربوط به خدمات رسانی به اعضای کتابخانه می باشد بسیار حائز اهمیت است، امور رفاهی کارکنان در اولویت کارهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور است و امور اداری مالی باید در این خصوص پیگیری های بهتری داشته باشند.

    حسنی خونسار، بیان داشت: در خصوص استخدامی کتابخانه سیار روستایی و امور شهرستان ها پیگیری های لازم بعمل آمده و رسیدگی خواهد شد.

    وی ضمن تاکید بر اجرای صحیح بخشنامه های صادره نهاد کتابخانه ها به استان گفت: معاونین و کارشناسان باید در حوزه فعالیت خود طبق بخشنامه نهاد کتابخانه ها مسائل را پیگیری و در اجرای به موقع آن دقت نظر داشته باشند.

    در ادامه معاونین و کارشناسان ستاد نکته نظرات خود را در حوزه کاری خود در راستای تسریع امور بیان کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.