حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
جلسه کمیته سلامت اداری در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد
  • دی 14, 1402 ساعت: ۲۲:۰۶
  • شناسه : 3222
    2
    با تاکید بر شاخص قانون گرایی؛ سمانیوز، جلسه بررسی عملکرد کمیته سلامت اداری و صیانت ازحقوق مردم در شرکت توزیع نیروی برق با تاکید بر شاخص قانون و قانون گرایی تشکیل شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، جلسه بررسی کمیته سلامت اداری با حضور برنگی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر و محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

    محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره توزیع برق استان کرمانشاه در ابتدا به معرفی فعالیت های شرکت پرداخت و گفت: سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم مجموعه اقداماتی است که با هدف حفظ و ارتقای اعتمادعمومی،پاسخگویی، مسئولیت پذیری و کاهش فساد در نظام اداری سالم و بهره ور انجام می شود.

    وی در ادامه بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع تا کنون هفت جلسه کمیته سلامت اداری برگزار شده است که ۲۰ مصوبه در راستای صیانت از حقوق مردم و بررسی گلو گاه های فساد به تصویب اعضای کمیته رسیده است.

    همچنین مصطفی امامی دبیر کمیته سلامت اداری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در مورد کمیت و کیفیت مصوبات کمیته در پنج سال گذشته گفت: از سال ۱۳۹۸ تا انتهای آذر ۱۴۰۲ تعداد ۳۴ جلسه برگزارکه با ۱۲۸ مصوبه پایان یافته که ۳۵ درصد مربوط به گزارش ها نظارتی و اقدامات واحد ها ی شرکت ، ۴۰ درصد مربوط به موارد ارجاعی،۱۵ درصد مربوط به آموزش و فرهنگ سازی و ۱۰ در صد مرتبط با بازنشستگی و … می باشد.

    وی شاخص های ۹ گانه سنجش و تحلیل سلامت و فساد اداری را شامل قانوگرایی، استقرار توسعه سامانه های الکترونیکی، شفافیت، نظارت و کنترل داخلی، پاسخگویی، انضباط اداری و مالی، آموزش، شایسته سالاری و الگوی مصرف را بیان کرد.

    برنگی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر به اهمیت کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان و تاکید بر شاخص قانون و قانونگرایی به عنوان معیار اصلی در تصمیم گیری‌ها، اهمیّت رعایت بخشنامه مدیریت تعارض منافع، پیگیری اسناد زمین های بدون سند شرکت ، سازمان نظام مهندسی به عنوان مسئول سیستم ارت داخلی ساختمان واهمیّت بیمه نامه های مسئولیت مدنی جهت پرداخت خسارت ها پرداختند.

    وی همچنین برگزاری جلسات کمیته بصورت ماهیانه ، عضویت مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در کمیته سلامت اداری،کاهش مدت زمان پاسخگویی به شکایات، پیگیری اجرای راهکارهای اصلاحی جهت کاهش گلوگاه های فساد ، پیگیری انجام دقیق بازرسی کارگروه های۵گانه بازرسی شرکت وتمرکز بر رعایت قوانین و مقررات جهت ارتقاء سلامت اداری را در جهت بهبود عملکرد کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم بیان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.