حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
حسابرسی دقیق و شفاف موجب استانداردسازی هرچه بیشتر فعالیت هامی شود
  • دی 20, 1402 ساعت: ۱۷:۲۸
  • شناسه : 3262
    1
    دکتر محمودزاده در جلسه با مدیران سازمان حسابرسی: سمانیوز، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شفافیت در حساب های مالی شرکت، از جمله اصلی ترین موارد در حسابرسی شرکتی می باشد ، افزود: عملکرد سطح برتر و شفافیت مالی باعث رشد شرکت مخابرات ایران شده و موجب بازدارندگی از انحراف و تخلف و استانداردسازی فعالیت های شرکت گردیده است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده در دیدار با مدیران سازمان حسابرسی از جمله دکتر اسماعیل زاده ، عضو هیات عامل و آقایان نعمتی و گرشاسبی از مدیران ارشد سازمان حسابرسی که با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت، آقای طاهری، معاون اجرایی و آقای میرسیدی، مدیرکل حسابرسی شرکت مخابرات برگزار شد، بر سیاست گذاری متمرکز و استاندارد سازی عملیات مالی مخابرات ومناطق شرکت مخابرات ایران تاکید کرد.

    دکتر محمودزاده با بیان اینکه بهای تمام شده فعالیت های شرکت در حال محاسبه و در صورت های مالی به صورت شفاف گزارش می شود، اظهارداشت: با حسابرسی دقیق و شفاف ، نکات منفی و غیر حرفه ایی به حداقل می رسد.

    رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع حسابرسی از جهات مختلف اظهار داشت: حسابرسی مستقل، سریع و حرفه ای، همچنین موجب بازدارندگی از انحراف و تخلف می شود.

    در این نشست ، مباحث مربوط تجدید ارزیابی، بررسی صورت های مالی شرکت و بهای تمام شده خدمات به همراه مباحث مالی مربوط به کارکنان و بازنشستگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز اظهارداشت: رشد درآمد و سودآوری، ارتقای بهره وری منابع و هزینه ها، خلق جریان های جدید درآمدی از رویکردهای مهم مخابرات است.

    وی افزود: طرح نجما در راستای ارائه بهتر خدمات و همچنین بهینه سازی سرمایه های فیزیکی مخابرات به اجرا رسیده که اررش افزوده مناسبی را برای شرکت خلق کرده است.

    مهندس سلطانی، طرح نجما را از پروژه های راهبردی و کلیدی شرکت مخابرات ایران دانست و اضافه کرد: این طرح با هدف ایجاد و توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری در راستای شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات، بسترسازی برای تحقق دولت هوشمند، کمک به توسعه کسب و کارها و توسعه اقتصاد دیجیتال در سطح ملی، ایجاد ظرفیت و واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت به متقاضیان حقیقی وحقوقی در حال اجرا است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.