حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
حضور پرشور مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • فروردین 17, 1403 ساعت: ۲۲:۱۲
  • شناسه : 4267
    4
    سمانیوز،مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور داشتند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مدیرعامل و کارکنان این شرکت همراه و همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور داشتند.

     

    جعفر الفتی‌نیا مدیرعامل برق غرب در حاشیه این مراسم گفت: روز جهانی قدس بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در تعیین این روز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل و عدل در مقابل ظلم است.

     

    وی افزود: جنایاتی که در مدت هفتاد و پنج سال و به‌خصوص در شش ماه اخیر از سوی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به کشور و ملت فلسطین وارد آمده نشان می‌دهد که از راه توسل به قدرت‌های مسلط عالم، هیچ امیدی به نجات فلسطین نیست و تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر این زورگویان است.

     

    مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان ضمن محکوم نمودن جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی به‌ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان و شهادت جمعی از مدافعان وطن در درگیری با گروهک تروریستی جیش الظلم در چابهار گفت: این اقدامات کور سبب نمی‌شود که ما از آرمان‌های والای امام راحل دست بکشیم بلکه ایمان داریم که این خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده عزم ما را در مبارزه با استکبار جهانی راسخ‌تر می‌کند و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

     

    گفتنی است کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب هدف خود از حضور در این مراسم را تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیسیتی عنوان و حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.