حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
خبر خوش برای بیماران خاص و صعب‌العلاج کرمانشاهی
  • شهریور 8, 1402 ساعت: ۱۳:۱۴
  • شناسه : 2501
    3
    هزینه‌های درمانی بیماران واریز می‌شود؛ سمانیوز_ مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان فاکتور و اسناد از بیمه شده‌ها دریافت شده، گفت: تا نیمه دوم سال هزینه‌ها به آن‌ها پرداخت می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : مرصاد
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از رضا تحویلیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بصورت رایگان از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

    مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: دهک‌های یک تا پنج می‌توانند به‌صورت رایگان بیمه شوند و دهک‌های شش تا ۱۰ نیز می‌توانند با تخفیف‌های خاصی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

    وی با اشاره به اینکه بیماران صعب‌العلاج از سال گذشته تحت پوشش خدمات خاص بیمه سلامت قرار گرفته‌اند، گفت: بسته‌های خدمتی برای این افراد طراحی، تهیه و ابلاغ شده که در چهارچوب قوانین و مقررات هزینه‌های درمانی این عزیزان به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته به‌طوری که در مراکز دولتی تعرفه آنها صددرصد رایگان خواهد بود.

    تحویلیان خاطرنشان کرد: تعداد بیماران صعب العلاج تحت پوشش بیمه از ۵ بیماری به ۱۰۷ نوع بیماری افزایش پیدا کرده و از حمایت صندوق بهره مند می شوند که این از افتخارات دولت سیزدهم است.

    وی با بیان اینکه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان فاکتور و اسناد از بیمه شده‌ها دریافت شده است که تا نیمه دوم سال به آن‌ها پرداخت می‌شود، گفت: سال گذشته برای تامین هزینه‌های خارج از ضوابط این بیماران ۱۶ میلیارد تومان بطور مستقیم به حساب بیمه شدگان واریز شد.

    تحویلیان با اشاره به اجرایی شدن طرح نسخ الکترونیکی گفت: نسخه بیماران حتما باید الکترونیکی باشد و با نسخه کاغذی عملا هیچ مبلغی قابل پرداخت نخواهد بود.

    وی در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: تاکنون یک‌هزار و ۲۶۰ زوج شناسایی شده که در بیمارستان معتضدی به زوج‌های نابارور خدمات بیمه‌ای رایگان ارائه می‌شود.

    وی گفت: شهروندان هر گونه ابهام یا سوالی در خصوص خدمات بیمه سلامت دارند، می‌توانند از طریق شماره ۱۶۶۶ در میان بگذارند که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.