حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
درخشش بانوان ورزشکار شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب:
  • آذر 15, 1401 ساعت: ۹:۳۵
  • شناسه : 690
    4
    شرکت نفت و گاز اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان ۲۵ سال و کمتر این شرکت به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس پایان یافت و بانوان ورزشکار شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سما نیوز
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه تحلیلی سما نیوز، اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان ۲۵ سال و کمتر این شرکت به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس پایان یافت و بانوان ورزشکار شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب موفق به کسب عناوین برتر این رقابت ها شدند.

    بر همین اساس در رشته شنا، خانم ها گلناز نادری فرد در رده سنی ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ مقام دوم ماده قورباغه و مقام سوم ماده پروانه، لعیا کاظمی مقام دوم ماده پروانه، مقام سوم ماده کرال سینه و سارا پرموزه مقام دوم کرال سینه و مقام دوم کرال پشت را کسب نمودند.

    در رده سنی ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ النا حسینی مقام دوم ماده کرال پشت، آیلین خمانی مقام سوم ماده قورباغه و در رده سنی ۱۱ سال کمتر کوثر زنگنه مقام دوم کرال پشت، مها غلامی و فاطمه روستایی نیز مقام چهارم در ماده کرال پشت و کرال قورباغه را از آن خود نمودند.

    در رشته شطرنج نیز هلیا دوستی توانست مقام دوم را از آن خود نماید.

    لازم به ذکر است این مسابقات با حضور ۸۱ ورزشکار، مربی و سرپرست از ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب طی مدت روزهای هشتم و نهم آدر ماه در شیراز برگزار شد.

    طی این مدت ۱۰ ورزشکار از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ۳۸نفر از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، ۲۰ نفر از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و ۱۳ نفر از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در رشته های تیراندازی، شنا، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی و شطرنج با هم به رقابت پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.