حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس دانشگاه آزاد
  • دی 28, 1402 ساعت: ۲۰:۴۱
  • شناسه : 3303
    0
    شهردار کرمانشاه: سمانیوز، دکتر نوروزی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ، معاونان و کارکنان واحد کرمانشاه دیدار و گفتگو نمود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تأکید بر ارتباط بیشتر و دوسویه دانشگاه و مدیریت شهری گفت: بطور حتم هر چه ارتباط مجموعه علمی و دانشگاهی با مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه و آبادانی برای شهر کرمانشاه دنبال خواهد داشت و برای تعمیق این ارتباط شهرداری کرمانشاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید.

    شهردار کرمانشاه افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت و پتانسیل های خوبی برخوردار است که با استفاده از آن در مدیریت شهری می توان آینده درخشانی را برای هر دو مجموعه دانشگاه و شهرداری متصور بود چرا که تبادل تجربیات و دانش همیشه منجر به ماندگاری کارها و اقدامات خوب ، تاثیر گذار و هدفمند می گردد.

    شایان ذکر است در این دیدار صمیمانه مواردی نظیر: مشخص کردن میزان عوارض سالیانه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، اخذ مجوز ورودی خودروها به دانشگاه از سمت بزرگراه کربلا همچنین ایجاد یک راه دسترسی شهری و الحاق بخشی از دانشگاه به شهر مطرح گردید.

    از دیگر نکات این دیدار حضور شهردار کرمانشاه و همراهان ایشان در مزار پنج شهید گمنام آرمیده در دانشگاه و تجدید عهد و پیمان با شهدای انقلاب، شرکت در فریضه نماز جماعت همچنین حضور در طرح سراسری یکشنبه های قرآنی و طرح تلاوت قرآن در مسجد الغدیر دانشگاه بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.