حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمانشاه
  • خرداد 13, 1402 ساعت: ۸:۴۶
  • شناسه : 1808
    3
    سمانیوز/رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برق قدردانی‌کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : فریده محمدی
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، مرادی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برق قدردانی‌کرد و‌ افزود: نیروی انتظامی استان همواره در جهت حفظ امنیت و ارتقای سلامت اجتماعی پیشگام بوده است و با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه خدمات رسانی به مردم ایفا می کند، که جای تقدیر از این عزیزان را دارد.

    وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان کرمانشاه همیشه در شناسایی و برخورد با سارقین و سودجویان از تجهیزات برقی با هدف کمک به پایداری شبکه برق،همراه و یاور مجموعه شرکت توزیع برق استان کرمانشاه بوده است.

    مرادی از اولویت های توزیع برق کرمانشاه در جلوگیری از سرقت را تبدیل کابل مسی به کابل خودنگهدار بیان کرد و افزود: سرقت تجهیزات ،خصوصا سیم مسی شبکه برق هر ساله خسارت فراوانی به شبکه برق وارد می کند و هم موجب خسارت به وسایل و لوازمات الکترونیکی مردم شریف استان کرمانشاه می شود.

    سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برق را به مثابه اکسیژن برای حیات دانست و گفت:نیروی انتظامی با تمام قوا در راستای حفظ این سرمایه ملی همراه مجموعه برق خواهد بود.

    وی اظهار داشت:با تعامل و گفتگو می توان راه حل مناسبی برای سرقت های مذموم که در حوزه برق اتفاق می افتد پیدا کرد.

    حاجیان افزود:نعمت برق و امنیت زیر ساخت توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی است و نیروی انتظامی تلاش می کند با همکاری و تعامل با توزیع برق استان کرمانشاه در راستای حفظ آرامش مردم گامی موثر بردارد.

    در پایان این دیدار مقرر گردید کارگروه مشترک در جهت جلوگیری از سرقت و پیگیری راهکارهای مقابله با سرقت تجهیزات برق تشکیل شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.