حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
راه اندازی خیمه های بصیرت افزایی در ماه محرم
  • تیر 27, 1402 ساعت: ۱۹:۵۸
  • شناسه : 2180
    0
    در استان کرمانشاه؛ سمانیوز، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه: خیمه های بصیرت افزایی در ماه محرم در استان کرمانشاه راه اندازی می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : صداوسیما
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، راه اندازی خیمه های بصیرت افزایی در ماه محرم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه استانی زاگرس با اشاره به اینکه برنامه‌های محرم امسال بر مبنای جهاد تبیین تعریف شده است افزود: در دهه محرم امسال در استان برنامه‌هایی مختلف با محتوای جدید تدارک دیده شده است.
    حجت الاسلام احمدی افزود: راه اندازی قرارگاه محرم و خیمه‌های بصیرت افزایی، حضور مبلغان دینی و برگزاری شیرخوارگان حسینی با محتوای جدید از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
    مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی رسانه ای برای اولین بار در استان خاطر نشان کرد: تبلیغ دینی یکی از اقدامات مهم در راستای جریان سازی است.
    وی با اشاره به اقدامات هیات‌های مذهبی در راستای سیاهپوش کردن فضای شهر گفت: در اربعین امسال سامانه ۳۱۳۸ از اول صفر تا ۱۰ روز پس از مراسم اربعین به منظور ارائه خدمات به زائران طراحی شده است.
    حجت الاسلام احمدی گفت: ۵۰۰ نقطه خدمت از مبادی ورودی به استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به زائران تعریف شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.