حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
رضایتی که از عملکرد شرکت گاز وجود دارد نتیجه عملکرد مناسب کارکنان است
  • اسفند 20, 1401 ساعت: ۷:۴۲
  • شناسه : 1082
    0
    پیرو رضایتمندی از شرکت گاز استان کرمانشاه؛ سمانیوز/عملکرد شرکت گاز استان کرمانشاه مورد رضایت مجموعه مدیریت شرکت ملی گاز و مدیریت استان کرمانشاه قرار دارد و این نتیجه اقدامات و فعالیت های مناسب کارکنان شرکت گاز استان است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در دیدار عمومی با کارکنان شرکت گاز استان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام مهدی(عج)، اظهار داشت: عملکرد شرکت گاز استان کرمانشاه مورد رضایت مجموعه مدیریت شرکت ملی گاز و مدیریت استان کرمانشاه قرار دارد و این نتیجه اقدامات و فعالیت های مناسب کارکنان شرکت گاز استان است.

    وی تلاش کارکنان شرکت گاز استان را ستودنی و باعث سربلندی خواند و افزود: جایگاه کنونی شرکت نتیجه اقدامات، عملکرد و نتایج مطلوب کارکنان آن است و کار کردن در کنار شما عزیزان باعث افتخار بنده می باشد. حسینی در ادامه به عملکرد واحدهای مختلف شرکت گاز پرداخت و ضمن قدردانی و اظهار رضایت از دستاوردهای آنان، گفت: تمامی واحدها به خوبی وظایف خود را به انجام رسانده و به تعهدات خود عمل کرده و شایسته تقدیر هستند.

    ایشان اعلام کرد: در سال ۱۴٠۱ یک شهر و ۲۳۸ روستا گازدار و یا در حال انجام می باشد، همچنین ۳۰۳ واحد صنعتی نیز از انرژی گاز طبیعی برخوردار شدند در حالی که تکلیف ما ۲۵۰ واحد بوده و این یک عملکرد فوق العاده است. سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال آینده گازرسانی به ۲۸۴ روستا را در برنامه داریم، گفت: با گازدار شدن این روستاها، گازرسانی به تمام روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان کرمانشاه به اتمام می رسد.

    حسینی ابراز کرد: در ماه های ابتدایی امسال ۱۱۸۷ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده داشتیم و از نظر وصول مطالبات رتبه ۲۸ کشور بودیم اما با تلاش شبانه روزی همکاران مطالبات شرکت گاز استان کرمانشاه در حال حاضر به کمتر ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و این یعنی وصول مطالبات ما نسبت به سال قبل ۲ برابر شده است. وی با اشاره به خدمات خوب و اقدامات مناسب شرکت گاز استان کرمانشاه در زمینه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، تبدیل وضعیت کارکنان، بهینه سازی موتورخانه های سطح استان، خدمات امدادی، جذب حداکثری بودجه شرکت، رفع معارضین پروژه ها، برنامه ریزی جهت گازرسانی به روستاها ، ایمنی در مصرف وبهینه مصرف نمودن گاز طبیعی و…، گفت: شرکت ما توانمندی ها و پتانسیل های فراوانی دارد و در کشور کم نظیر است.

    سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش می کنیم طی چند سال آینده یک ساختمان مناسب برای شرکت ساخته و آماده شود، گفت: نیروی انسانی مهمترین رکن یک سازمان است که نگه داشت و قدردانی و توجه به آن برای ما از همه چیز مهمتر است. گفتنی است در بخش پایانی این مراسم کارکنان شرکت به بیان دیدگاه ها و پرسش های خود از مدیران شرکت و تبادل نظر در خصوص پیشبرد امور و رفع برخی مشکلات کنونی، پرداختند.

    شرکت گاز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.