حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
  • بهمن 18, 1401 ساعت: ۱۱:۳۵
  • شناسه : 815
    3
    سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه؛ سمانیوز/ سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از رفع بیش از ١٧٠٠ مورد شکستگی شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان کرمانشاه در سه ماهه اخیر خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    سمانیوز/ سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از رفع بیش از ١٧٠٠ مورد شکستگی شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان کرمانشاه در سه ماهه اخیر خبر داد

    به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، اکبر ناصری گفت: به منظور ساماندهی و رفع حوادث و اتفاقات روستاهای شهرستان کرمانشاه ضمن تجهیز اکیپ‌های حوادث و اتفاقات و نیروهای مجرب پیمانکار و استقرار اکیپ‌های مستقل در پنج بخش روستایی، علاوه بر رفع حوادث قبلی، کلیه اتفاقات جاری نیز به طور کامل برطرف شده است.

    وی با اشاره به تعداد زیاد شکستگی‌های امسال که بیش از ١٧٠٠ مورد بود، رفع تمامی این شکستگی‌ها در ایام پربارش سال را جزو اقدامات جهادی شرکت دانست و افزود: با خرید به موقع ابزار و ادوات مورد نیاز و با بهره‌مندی از پیمانکاران مجرب و مستقل بر طبق پیش‌بینی‌های مدیریت بحران شرکت عمل کرده و این مهم را به سرانجام رساندیم.

    سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه افزود: باتوجه به بارندگی‌های اخیر و سرما، از آنجاییکه ترکیدگی لوله‌های شبکه توزیع دور از انتظار نبود در اقدامات جهادی از پیش برنامه‌ریزی شده و مدون برای رفع حوادث شکستگی‌های احتمالی اکیپها را مجهز کردیم.

    ناصری ضمن قدردانی از واحد حوادث و اکیپ‌های مربوطه از زحمات تمامی کارگران و استادکاران تشکر کرد و افزود: اهمیت اطلاع رسانی در این حوزه و لزوم دریافت اطلاعات و خبر شکستگی‌ها به واحد حوادث شرکت ما را در تسریع این امور یاری میرساند.

    وی تأکید کرد: در این راستا سامانه۱۲۲ برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشترکین در خدمت شهروندان است تا با گزارش به موقع شکستگی‌ها و پوشش کامل اطلاعاتی، هم از هدررفت این مایع حیاتی کاسته شود و هم نیروهای اکیپ حوادث را جهت حضور سریع خود در مکان‌ها و محل شکستگی‌ها یاری نمایند.لازم به توضیح است که در صورت اطلاع به موقع به سامانه ۱۲۲تمامی حوادث به روز انجام می‌شود و تعمیرات صورت می‌پذیرد. ‌

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.