حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
زیرساخت‌های امداد و نجات استان کرمانشاه تکمیل می‌شود
  • فروردین 5, 1402 ساعت: ۱۵:۱۳
  • شناسه : 1195
    0
    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: سمانیوز/رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات استان کرمانشاه، گفت: زیرساخت‌های امداد و نجات استان کرمانشاه تکمیل می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : مهر
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از خبرنگار مهر، صادق محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدیدهای میدانی با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

    در این گفتگو صحرایی بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های امداد و نجات استان کرمانشاه به ویژه در محور مرز خسروی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.

    محمودی هم با اشاره به مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور قول داد که اعتبار و حمایت بیشتری در این زمینه به استان کرمانشاه اختصاص دهد.

    در ادامه استاندار کرمانشاه و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از پایگاه‌های هلال استان کرمانشاه در مسیر تردد مسافران نوروزی بازدید کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.