حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
سقوط پیکان به داخل رودخانه قره سو کرمانشاه
  • مرداد 11, 1403 ساعت: ۱۸:۰۵
  • شناسه : 5421
    1
    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از سقوط یک دستگاه خودرو پیکان در رودخانه قره سو کرمانشاه خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پیکان که از سمت تقاطع شهید سلیمانی به سمت تقاطع شهدا در بزرگراه امام خمینی (ره) در حال حرکت بوده هنگام تردد بر روی پل رودخانه قره سو به دلیل خستگی و خواب آلودگی از مسیر منحرف و به بستر رودخانه سقوط می کند.

    وی ادامه داد: متاسفانه محافظ فلزی عرشه پل، مقاومت و کارایی لازم را نداشته و در اثر برخورد سواری پیکان کاملا دچار شکستگی شده است.

    سرهنگ حیدری تصریح کرد: ارتفاع پل تا بستر رودخانه بیش از ۶ متر است و نرده نصب شده بایستی برای حفظ جان افراد، مقاومت کافی برای جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه به بستر رودخانه را داشته باشد.

    رئیس پلیس راهور کرمانشاه با یادآوری اینکه این حادثه رانندگی خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، گفت: با این حال راننده به شدت دچار آسیب دیدگی و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

    وی افزود: نمی‌توان ناایمن بودن حفاظ پل و عدم استحکام لازم آن برای محافظت از جان سرنشینان وسایل نقلیه را نادیده گرفت و مسولین شهرداری باید به این مهم توجه داشته باشند زیرا رعایت الزامات و رعایت استانداردها متناسب با آیین نامه ها از وظایف معاونت حمل و نقل شهرداری می باشد.

    سرهنگ حیدری در پایان گفت: برابر کارشناسی های به عمل آمده راننده پیکان و شهرداری هردو در بروز این حادثه مقصر شناخته شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.