حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1007 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
آمادگی شرکت گاز استان کرمانشاه بمنظور تأمین گاز پایدار مشترکین در فصل سردسال
  • آبان 11, 1401 ساعت: ۱۵:۳۰
  • شناسه : 519
    3
    روابط عمومی شرکت گاز: سرپرست شرکت گاز ستان کرمانشاه گفت:باتوجه به برنامه ریزی به عمل آمده و تمهیدات لازم وجلسات مشترک با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و هماهنگی های لازم از تمام توان وظرفیت شرکت بمنظور تامین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین درطول زمستان پیش رو استفاده و اقدام خواهد شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سما نیوز
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری سمانیوز، ناصر حسینی سرپرست گاز استان بیان کرد: جهت ورود به فصل سرد سال اقدامات لازم از جمله بررسی میدانی و عینی از وضعیت تمامی تجهیزات استقرار یافته بر روی ایستگاه ها، رفع نواقص احتمالی واطمینان از آماده به کار بودن تمامی خطوط جهت تأمین گاز پایدار استان انجام شده است.
    وی با بیان اینکه از تمامی نقاط حساس شبکه های گازرسانی وتاسیسات بازدید و تعمیر و نگهداری دوره ای تاسیسات انجام شده است و برلزوم رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی از سوی مشترکین در بخش‌های مختلف خانگی وتجاری و… تاکید کرد و یادآور شد قطعا مردم فهیم استان با رعایت الگوی مصرف مجموعه را در خدمت‌رسانی پایدار همراهی خواهند کرد.

    سرپرست گاز استان تصریح کرد: تمامی اقلام یدکی و تجهیزات مورد نیاز برای ایستگاه‌ها وخطوط وشبکه‌ها تامین و تجهیزات عملیاتی در اختیار از جمله خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات خودروهای امدادی آماده کار و نیز اجرای مانورهایی در سطوح مختلف بمنظور آمادگی هر چه بیشتر انجام شده است.
    وی در پایان گفت: با همکاری نیروهای متعهد و پرتلاش گاز استان و آمادگی تیم های عملیاتی نواحی گازرسانی امیدواریم بتوانیم با بهترین شکل ممکن خدمت‌ رسانی به ۳۰شهر، ۱۸۷۵روستا، ۲۹۶۷ واحد صنعتی وتولیدی و ۷۴ جایگاهCNG با مجموعه ۶۶۰۳۰۰ مشترک را ارائه کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.