حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
صدور مجوز راهداری و حمل و نقل از درگاه ملی مجوز‌ها
  • آذر 14, 1402 ساعت: ۱۲:۲۸
  • شناسه : 3078
    3
    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛ سمانیوز، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: امکان درخواست مجوز شرکت‌های حمل و نقل هوشمند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها فراهم شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از سیدشهرام کهریزی با بیان اینکه در راستای تحقق ماده هفت اصل ۴۴ قانون اساسی؛ همه دستگاه‌های مرجع صدور مجوزهای کسب و کار ملزم شده‌اند مدارک مورد نیاز برای صدور مجوزها را در درگاه ملی مجوزها ثبت کنند، گفت: در اجرای این قانون، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز، ۱۵ مجوز در بخش حمل و نقل جاده‌ای به صورت غیر حضوری صادر می‌شود.

    وی با اشاره به فرآیند مجوز دهی کسب و کارها اظهار کرد: براساس این قانون دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند به منظور تسهیل سرمایه گذاری مراجع صدور مجوز های کسب و کار، شرایط و فرآیندهای صدور یا تمدید مجوزهای کسب و کار را به نحوی ساده کنند که هر متقاضی مجوز در صورت ارائه مدارک مطرح در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار بتواند در حداقل زمان ممکن، مجوز مورد نظر خود را دریافت کند.

    کهریزی در مورد سابقه صدور مجوزها نیز توضیحاتی را ارئه داد و عنوان کرد: مدارک و مستندات در درگاه ملی مجوزهای بارگذاری و تایید سیستمی شد است. 

    وی در ادامه افزود: با توجه به فرایند تعریف شده پس از بررسی کارشناسی، شناسنامه مجوزهای تکمیل و تأیید شده به منظور طرح و تصویب در هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مورد بررسی حقوق – فرایندی قرار گرفت.

    کهریزی گفت: لازم به ذکر است؛ هر شهروندی که قصد راه اندازی در حوزه حمل و نقل هوشمند را دارد می تواند به راحتی با ورود به درگاه ملی مجوز‌ها با شرایط و مدارک لازم برای صدور جواز تأسیس کسب و کار خود آشنا شده و از طریق همین سامانه، به مرجع مورد نظر هدایت شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.