حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
صدور پیام تبریک مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته تامین اجتماعی
  • تیر 20, 1402 ساعت: ۱۳:۰۵
  • شناسه : 2130
    3
    به مناسبت هفته تامین اجتماعی؛ سمانیوز،مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را خدمت تمامی شرکای اجتماعی این سازمان تبریک گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، متن پیام به شرح زیر است :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    سازمان تأمین‌اجتماعی، با سابقه‌ای بیش از ۶۰ سال خدمت صادقانه به مردم، بزرگترين و مهم‌‌ترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی و دومین تولید‌کننده خدمات درمانی در کشور محسوب می‌شود که، امروزه بخش بزرگی از جامعه و ۵۳ درصد از جمعیت کل کشور را تحت پوشش قرار داده است.

    اداره‌كل تأمین‌ اجتماعی استان کرمانشاه، با تلاشی شبانه‌روزی برای تحقق اهداف سازمان و در اجرای سیاست‌های کلی حوزه رفاه و تأمین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و در کنار توجه ویژه به قانون‌گرایی و به‌منظور تحقق طرح‌‌های توسعه‌ای و ارتقای کیفی خدمات متنوع در این اداره‌كل پرداخته و تمام تلاش خود را در این راستا معطوف ساخته است.

    اداره‌كل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با ارائه خدمات به بیش  از ۳۹ درصد از جمعیت استان، از شاغلان دیروز و مستمری‌بگیران امروز که تحت پوشش این سازمان هستند، در حال انجام وظیفه است.

    این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این سازمان است که به موجب مفادی از اصول قانون اساسی و در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به جامعه شکل گرفته است.

    اینجانب ضمن تبریک این ایام به همه شرکای اجتماعی و صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و همچنین مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه بیمه‌ای و درمان، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

    اسکندر کاکایی_ مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.