حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
صعود تیم کوهنوردی میراث‌فرهنگی کردستان به قله سه هزار متری په‌راو کرمانشاه
  • خرداد 1, 1402 ساعت: ۸:۴۳
  • شناسه : 1725
    2
    سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان؛ سمانیوز/صعود تیم کوهنوردی میراث‌فرهنگی کردستان به قله سه هزار متری په‌راو کرمانشاه به‌مناسبت هفته میراث‌فرهنگی با شعار "میراث‌فرهنگی؛ هویت‌ ملی، نشاط اجتماعی" و در راستای ترویج گردشگری ورزشی انجام شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : ایرنا
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز به نقل از ایرنا، منصور مهرزاد اظهار کرد: این صعود موفقیت‌آمیز به‌مناسبت هفته میراث‌فرهنگی با شعار “میراث‌فرهنگی؛ هویت‌ ملی، نشاط اجتماعی” و در راستای ترویج گردشگری ورزشی توسط ١٥ نفر از کوهنوردان زبده و حرفه‌ای این اداره‌کل با لیدری حسن ابراهیمی انجام شد.

    وی افزود: اعضای این تیم ١٥ نفره متشکل از ایوب اعتمادی، علی ابراهیمی، فرهاد خلیلی، عیسی فتحیانی، یوسف ملکی، کیومرث گلی، سهراب امانی ، عزیزی ،خبات خلیلی،زاهد کرمی، حکمت زندی، احمد خدامرادی، عبدالله یوسفی و سیروان اسدی بود که سرپرستی آن را فردین امانی برعهده داشت.

    سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان ادامه داد: کمیته ورزش این اداره‌کل در رشته‌های مورد علاقه کارکنان و برگزاری مسابقات ورزشی در مقاطع مختلف سال، به حفظ تندرستی کارکنان اهتمام داشته و فعالیت‌های ورزشی آنان را تشویق و حمایت می‌کند.

    وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های روز جهانی موزه‌ و هفته میراث‌فرهنگی که با شعار “میراث‌ فرهنگی؛ هویت‌ ملی، نشاط اجتماعی” نام‌گذاری شده است، از ۲۸ اردیبهشت‌ آغاز و تا سوم خرداد ادامه خواهد داشت.

    کوهستان ‘په راو’ کوهی در شمال شرق کرمانشاه، با طول تقریبی ٨٠ کیلومتر و وسعت ٨٨٠ کیلومترمربع بخشی از رشته کوه زاگرس در غرب ایران است، این قله با ارتفاع سه هزار و ۴۰۵ متر از سطح دریا بلندترین قله این کوهستان و یکی از هزار و ۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود که در شمال استان کرمانشاه واقع شده است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.