حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
ضرورت پرداختن به قرآن در جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود
  • خرداد 13, 1402 ساعت: ۸:۳۶
  • شناسه : 1805
    0
    سمانیوز/رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو ضمن تبریک دهه کرامت گفت: ضرورت پرداختن به قرآن کریم در جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، مهدی قبادی در محفل انس با قرآن کریم که در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد اظهار داشت: در شرایط سخت معیشتی کنونی توسل به قرآن کریم از مشکلات ما می‌کاهد و ما را در برابر مشکلات قوی و‌ مستحکم می‌کند.

    وی گفت: ضرورت پرداختن به قرآن امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و ما همیشه به قرآن محتاج هستیم اما در شرایط سخت کنونی بیشتر محتاج هستیم.

    رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو بیان داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان قوی باشیم و فرهنگ قرآنی در جامعه ما نهادینه شود، باید جلسات قرآنی و تلاوت را افزایش دهیم.

    وی افزود: با نگاهی به خانواده‌های قرآنی در جامعه متوجه می‌شویم که این افراد و خانواده‌های آن‌ها چقدر در زندگی آرامش دارند و به‌عنوان الگوها و اسوه‌های زندگی ما محسوب می‌شوند.

    قبادی ادامه داد؛ وزارت نیرو با تأکید وزیر محترم نیرو عنایت و توجه ویژه‌ای به جلسات قرآنی دارد، به‌طوری که در سال گذشته هفت هزار نفر در وزارت نیرو در مسابقات قرآنی شرکت نمودند و همچنین این وزارتخانه در طراز دستگاه برتر اجرایی کشور در زمینه قرآن و عترت قرار گرفت.

    وی گفت: برنامه‌هایی برای ترویج قرآن در سطح وزارت نیرو تدارک دیده شده که در این راستا هفدهمین جشنواره قرآنی وزارت نیرو ویژه فرزندان کارکنان در آینده نزدیک انجام می‌شود برگزیدگان مسابقات قرآن وزارت نیرو مورد تقدیر و ارتقا قرار می‌گیرند.

    رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری این محفل نورانی به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای غرب تقدیر و تشکر کرد.

    در پایان این مراسم از ۲۱ نفر از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب که در مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان حضور فعال داشتند و همچنین از تعدادی از همکاران خانم که دارای حجاب برتر هستند، تقدیر به‌عمل آمد.

    شایان ذکر است این محفل نورانی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای غرب در تالار برق غرب برگزار شد.

    #دهه_کرامت

    #بامصرف‌بهینه‌برق‌فرزندان‌خوددرصنعت‌برق‌رایاری‌نمایید

    #برق_جریان_زندگی_است_بهینه_مصرف_کنیم

    #صرفه_جویی_در_مصرف_برق

    #اصلاح_الگوی_مصرف

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.