حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
عاملان ایجاد مزاحمت در یکی از پارک های کرمانشاه ، با اقتدار پلیس زمینگیر شدند
  • فروردین 3, 1403 ساعت: ۱۶:۴۳
  • شناسه : 4117
    0
    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : 2 مرد جوان که در یکی از پارک های شهر کرمانشاه ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان ، با سلاح سرد یکی از ماموران انتظامی را مجروح کرده بودند ، با اقدام مقتدرانه پلیس زمینگیر شدند.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

     

     

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ “محمد رضا یاری” در تشریح این خبر بیان داشت : شب گذشته ماموران کلانتری ۲۲ کرمانشاه در راستای تامین امنیت شهروندان در حال گشت زنی در یکی از پارک های حوزه استحفاظی بودند ، که تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه کرده و از ایجاد مزاحمت برای حاضران در محل توسط ۳ مرد جوان خبر دادند .

     

    وی افزود : در این رابطه بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با حضور در محل گزارش شده ، مشاهده کردند ۳ مرد جوان در حالتی غیر طبیعی موجب ایجاد مزاحمت و سلب آسایش حاضران در محل شده اند .

     

    این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی ابتدا با دادن تذکر ۳ مرد مذکور را به آرامش دعوت کردند ، اما آنان بدون توجه به هشدار و تذکرها ، با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده و سراکیپ گشت را از ناحیه کتف مجروح کردند .

     

    سرهنگ یاری اضافه کرد : با توجه به موقعیت ایجاد شده و به منظور حفاظت از امنیت شهروندان و همچنین دفاع مشروع از خود ، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح ؛ توسط سراکیپ گشت ۲ نفر از افراد مهاجم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زمینگیر شدند .

     

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ضمن اشاره به انتقال ۲ متهم مذکور به مراکز درمانی توسط اکیپ فوریت های پزشکی ، تصریح کرد : پیگیری های انجام شده حاکی از آن است که وضعیت عمومی متهمان مساعد می باشد.

     

    یاری همچنین به وضعیت مساعد سراکیپ گشت کلانتری و ترخیص شدن وی از بیمارستان پس از انجام اقدامات درمانی اشاره و خاطرنشان کرد : امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و ماموران جان برکف انتظامی بدون اغماض و مماشات با افرادی که به هر نحو و با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه به این امنیت خدشه وارد کنند ، بصورت قانونی برخورد خواهند کرد .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.