حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی باید در اولویت قرار بگیرد
  • دی 1, 1402 ساعت: ۱۷:۰۳
  • شناسه : 3160
    2
    سمانیوز، در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با امام جمعه کرمانشاه؛فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی باید در اولویت قرار بگیرد
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ

    به گزارش سمانیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ضمن مهم‌خواندن مدیریت انرژی در جهان امروز، بیان کرد: موضوع انرژی به‌قدری با زندگی انسان تنیده شده است که ذره‌ای خلل در دسترسی به‌ آن می‌تواند زندگی او را مختل کند.

    حجت الاسلام و المسلمین غفوری با تأکید بر مدیریت مصرف انرژی، گفت: در تمام دنیا به روش‌های کاهش مصرف توجه ویژه‌ای می‌شود و لازم است در کشور ما هم برای کم‌کردن مصرف برنامه‌ریزی‌های دقیق و اطلاع رسانی‌های هنرمندانه انجام گیرد.

    ایشان با اشاره به اینکه اسلام مخالف اسراف است و خداوند متعال با مسرفین به‌شدت برخورد می‌کند، اظهار داشت: باید هنر در خدمت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه قرار بگیرد و به‌طور کلی حرمت‌های شرعی مثل اسراف، به‌زبان هنر بیان شوند.

    نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو به رغم تحریم‌ها در سال‌های اخیر خدمات فاخر و ارزشمندی را ارائه کرده است؛ از خدمات این مجموعه‌ها قدردانی کرد و گفت: تأثیر خدمات وزارت نیرو بر زندگی و روان مردم از سایر عرصه‌ها بیشتر است و اقتدار مدیریتی و تخصصی در حوزه انرژی توانسته دشمنان را ناکام بگذارد.

    در این دیدار مهندس مرادی به شرح مأموریت‌ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پرداخت و گزارشی از عملکرد شرکت بخصوص در گذر از پیک تابستان سال جاری ارائه داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.