حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ارزیابی مدیریت های درمان کشور حائز رتبه اول شد
  • اسفند 18, 1401 ساعت: ۹:۲۶
  • شناسه : 1049
    1
    سمانیوز/ مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ارزیابی شش ماهه نخست سال1400وپیش بینی شاخصهای سال1401در کشور حائز رتبه اول در کشور شد.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : سمانیوز
    پ
    پ
    • به گزارش سمانیوز به نقل خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیریت درمان تامین اجتماعی در بین مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی در سراسر کشور در شش ماهه اول سال جاری وپیش بینی شاخص‌های سال۱۴۰۱ در کشور حائز رتبه اول کشور شد.

    مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بر اساس ارزیابی های اداره ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی با تمرکز بر شاخص‌هایی همچون میزان اهمیت شاخص‌های اصلی اداره کل درمان مستقیم و غیر مستقیم و میزان دستیابی به اهداف در شاخصها و محاسبه و استفاده از مدل تصمیم گیری چند معیاره این مدیریت در بین مدیریت‌های درمان کشور در شش ماهه نخست سال‌جاری مقام اول را کسب نمود.

    حجتی افزود: بر اساس شعار محوری تحول منظم در تمام ارکان تصمیم گیری‌‌ ها در مدیریت درمان این موفقیت نیز به موفقیت‌های قبلی مدیریت درمان (مدیریت درمان برتر در کشور در سال۹۸- دستگاه اداری برتر در شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی در استان سال ۹۸) افزوده شد.

    وی افزود با همکاری و همدلی مجموعه مدیریت درمان در استان با مدیران استانی و سازمان تامین اجتماعی در کشور از سال ۹۶ جهش و رشد چشمگیری در توسعه این مدیریت رخ داده است، که شامل: افتتاح درمانگاه ملکی در شهرستان سنقر و کلیایی در سال۹۷ – افتتاح درمانگاه‌های استیجاری در شهرستانهای پاوه و جوانرود در سال ۹۸-افتتاح بخش قلب و ساخت انبار دارویی مطابق استاندارد روز و توسعه بخش NICU (مراقبتهای ویژه نوزادان)مطابق استانداردهای روز و همچنین مراحل انتهایی ساخت بخش پیشرفته LDR (بخش زایمان جدید)نوسازی و تجهیز رادیولوژی – ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان حضرت معصومه(س)- شروع به ساخت اورژانس جدید با مساحت حدود۳۰۰۰متر مربع در بیمارستان شهدا و نوسازی بخش رادیولوژی و ساخت آشپزخانه جدید در بیمارستان شهدا می توان نام برد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری شش پروژه (انبار دارویی – بخش NICU- بخش LDR- رادیولوژی در بیمارستان حضرت معصومه(س) و اورژانس جدید و آشپزخانه بیمارستان شهدا)طی مراسمی توسط حضرت آیت ا…علما،امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

    مدیر درمان افزود: به زودی شاهد دو شیفته شدن درمانگاه تامین اجتماعی در درمانگاه شهرستان اسلام آباد غرب و افتتاح درمانگاه در شهرستان سرپل ذهاب هستیم .

    حجتی در ادامه گفت از دیگر اقدامات توسعه ای در استان میتوان به افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستانهای کنگاور- صحنه و هرسین و همچنین ساخت درمانگاه جدیدی در شهرستان بیستون خواهیم بود.

    مدیر درمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:خدارا شاکریم که روند خدمت رسانی به مراجعین در هیچ مرحله ای اعم از زلزله جان‌خراش سرپلذهاب- سیل ویرانگر ابتدای سال ۹۸ و همه گیری بیماری کرونا،این مدیریت با تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان و حمایتهای دلسوزانه مسئولان در استان و کشور نگذاشت که روند خدمت رسانی به مردم برای دارو – تجهیزات – ملزومات مصرفی و…کند ویا محدودیتی برای آن ایجاد شود

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.