حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
مراسم انس با قرآن به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهانش
  • خرداد 12, 1403 ساعت: ۱۳:۱۷
  • شناسه : 4978
    1
    سمانیوز، مراسم محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت شهادت رییس جمهور و همراهان شهیدش با حضور استاندار و مدیر عامل و کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب و ... برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : فریده منصوری منبع : برق غرب
    پ
    پ

    مراسم محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت شهادت رییس جمهور و همراهان شهیدش به میزبانی شرکت برق منطقه ای غرب و با حضور استاندار برگزار شد

    به گزارش خبرنگار سمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق غرب، محفل انس با قرآن به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهان به میزبانی شرکت برق منطقه ای غرب و با حضور استاندار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، شورای قرآنی استان، اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی، مدیر عامل و کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب برگزار گردید.

    جعفر الفتی نیا مدیر عامل شرکت برق غرب در ابتدای مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و همراهان اظهار داشت: هر چند حادثه تلخی در کشور اتفاق افتاده اما در سایه هدایت های مقام معظم رهبری وقفه ای در کار دولت ایجاد نشده و نخواهد شد.

    ایشان در ادامه به فضایل اخلاقی شهید رییسی مانند سعه صدر، صبوری و پشتکار هم در گفتار و هم در عمل تا لحظه آخر اشاره کردند و افزودند این ویژگی ها برای ما درس های زیادی دارد.

    ایشان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: انشالله همه ما بتوانیم رهرو راه شهید رییسی باشیم و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت گزاری صدیق باشیم.

    صحرایی استاندار کرمانشاه هم در سخنان خود اشاره کرد: شهید رییسی حجتی در در مقابل همه ماست.

    ایشان افزود: یک چهارم مردم جهان به احترام جمهوری اسلامی و رییس جمهور اعلام عزای عمومی و ادای دین به شهدای خدمت کردند.

    ایشان در پایان اشاره کرد شهید رییسی در حلقه همان یاران در گهواره ای است که امام راحل عظیم الشان در زمان انقلاب و در تلاش برای به ثمر رسیدن آن فرمود، یاران من در گهواره اند. امروزه شهادت شهید رییسی و همراهانش عمق سخنان امام را برای ما قابل فهم تر کرده است.

    گفتنی است این مراسم که به صورت زنده از سیمای مرکز کرمانشاه و شبکه سراسری قرآن پخش شد قاریان ممتاز استان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

    ترکمانه دبیر شورای قرآن استان هم در این مراسم گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته در راستای گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در یک سال گذشته ارایه نمودند و در پایان مراسم از مدیرانی که در برگزاری محافل انس با قرآن مشارکت فعالانه ای داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.